Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
jedinstvene platnene tenisice

Studio im je u zagrebačkom potresu pretrpio velika oštećenja, no vlasnice brenda Shuz. odlučno idu prema naprijed

Inspiracija za ime došla im je iz pjesme koju obje vole i stalno slušaju

Image
Ana Roksandić/ 14.8.2022. u 12:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Maja Žirovčić i Ljudmila Pribilović oduvijek su najviše zanimali kreativni rad i dizajn, te su se u tom smjeru i obrazovale, a na posljetku i pokrenule brend Shuz. Kupcima nude iskustvo osobnog dizajniranja platnenih tenisica te oslikavanje drugih odjevnih predmeta i modnih dodataka.

''Ono što ljudi najviše cijene je mogućnost personaliziranja i prilika da imaju nešto drugačije tj. osobnije, poklone poklon koji će se istaknuti iz mase'', istaknule su vlasnice brenda.

Image
Foto: Shuz.
Image
Shuz.

Krenule nakon završetka studija

Sve je započelo 2010. godine kada su prijateljici za rođendan oslikale i poklonile bijele platnene tenisice. Njihov prvi oslikani model toliko im se svidio da su za čas napravile cijeli niz modela, a interes za ovakvim jedinstvenim tenisicama nije bio samo s njihove strane, već i od strane kupaca.

''Stizale su narudžbe sa svih strana. Tada smo odlučile onako 'friške' s fakulteta od toga napraviti posao'', kazala je za RTL.hr Žirovčić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: Shuz.
Image
Shuz.

''Inspiracija za ime Shuz. došla je od jedne pjesme koju smo voljele i stalno imale na playlisti'', rekla je Pribilović.

Sve detalje o Shuz proizvodima možete provjeriti na webshopu, Instagram i Facebook stranici. Broj zaposlenika se kroz godine mijenjao ovisno o potrebama. Trenutno Shuz zapošljava tri osobe.

Upravo se čita

Image
na otoku

Sramota hrvatskog turizma! Gost snimio konobaricu kako ulijeva vodu iz slavine u boce Jane...

Image
od prirodnih materijala

Naučila je starinsku tehniku makramea i pokrenula vlastiti brend stvari za dom: 'U Americi je popularno'

Image
od prirodnih materijala

Naučila je starinsku tehniku makramea i pokrenula vlastiti brend stvari za dom: 'U Americi je popularno'

Tenisice za posebne prigode

Njihov najpopularniji proizvod trenutno su tenisice koje rade za posebne prigode i koje dizajniraju prema uputama klijenata. Najčešće je riječ o vjenčanjima i poklonima za rođendan, a sve češće i oni za promocije, obljetnice, pričesti, krizme i maturalne večeri.

Svoju kreativnosti iskazuju izradom posebnih tenisica, no poduzetništvo svakako ima i svoje teške strane. Iskusile su to i njih dvije i kaže kako poteškoći ima nebrojno i iskaču na svakom koraku. Birokracija, nepoticanje poduzetništva i smanjene mogućnosti za neovisne predstavljaju im velik izazov. Još jedan velik izazov bila im je i pandemija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

''Koronakriza nas je zatekla dok smo imale planove za proširenje našeg poslovanja i pritom natjerala da stavimo pauzu na iste, također nas je potaknula da duboko promislimo o budućnosti našeg brenda'', rekla je Pribilović.

Image
Foto: Shuz.
Image
Shuz.

''U isto vrijeme dogodio se i potres u Zagrebu i naš studio koji se nalazio u centru pretrpio je velika oštećenja, tako da smo se morale tim novonastalim okolnostima maksimalno prilagoditi'', ispričala je Žirovčić.

No sve teškoće lakše se prebrode uz ljubav prema poslu, a vlasnice brenda Shuz svakako je imaju. Rekla su nam kako im je ljubav prema poslu konstanta motivacija.

''Pronalazimo načine kako da našu kreativnu energiju materijaliziramo u profitabilni posao koji nas maksimalno ispunjava'', kazale su.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Stoga dvije poduzetnice odlučno nastavljaju dalje i u budućnosti žele nastaviti s radom u kojem imaju dugogodišnje iskustvo i ponuditi nove proizvode i to ne samo u online trgovini već i u moderno kreativnom koncept dućanu u centru Zagreba.

Ana Roksandić/ 14.8.2022. u 12:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Deci na dan

Među prvima je počeo proizvoditi magareće mlijeko, koje 'liječi i koronu', a sad kaže: 'Konkurenti razblaže kozje mlijeko, stave cukra i prodaju'

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču