bez poslovnog plana / Sve je započelo s idejom i uloženih 500 kuna, a danas Dilemma Posters nudi preko 300 različitih postera

Image

Ponekad se jedan poster crta danima, sve dok svi uključeni u proces nisu zadovoljni rezultatom

4.9.2022.
12:00
VOYO logo

Posteri mogu biti lijep i jedinstven ukras na zidu, a Ema Juretić pokrenula je 2014. godine vlastiti brend postera pod imenom Dilemma Posters. Priznaje kako u početku nije bilo nikakvog poslovnog plana i sve je počelo spontano.

Image
Foto: Dilemma Posters
Image
Foto: Dilemma Posters

Nije bilo sličnih proizvoda

''Prvi poster koji sam stavila na zid mi je poklonio dečko, jako mi se sviđao, imao je fora punchline pa je malo trebalo da mi se pojavi 'a mogli bismo probat' pitanje u glavi. U vrijeme kad smo počinjali nije bilo puno sličnih proizvoda - modernih postera i ilustracija za zid po pristupačnim cijenama, pogotovo s opcijom da se posteri mogu kupiti zasebno ili već uokvireni'', ispričala je za RTL.hr Juretić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U to vrijeme oboje su bili zaposleni, no izazov koji im je predstavljala ideja da nešto stvore od nule bila je prejaka.

''Uložili smo 500 kuna i nešto slobodnog vremena i evo nas gdje jesmo’’, rekla je Juretić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Dilemma Posters
Image
Foto: Dilemma Posters

Ime brenda Juretić je imala prije nego je brend i zaživio.

''Bilo mi je simpa kako spoj mog imena i dečkovog prezimena tvori baš tu riječ, i potajno sam se nadala da će kupci imati dilemu pri odabiru postera - tako da mi je ime imalo smisla i jako ga volim'', kazala je vlasnica brenda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za sada je ona jedina zaposlena, no sretna je što ima puno divnih vanjskih suradnika. Kupci postere mogu razgleati i kupiti putem webshopa, a potom ih kurir dostavlja kupcu.

''Naši su proizvodi također dostupni i u pojedinim specijaliziranim dućanima pa i tamo postoji dio našeg asortimana. A osim toga, od ovog proljeća imamo otvoren divan uredić koji služi i kao showroom u Novom i vrlo često i vrlo rado i tamo ugostimo svakoga tko svrati'', pohvalila je Juretić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
saveznik noćne rutine /

StarSilk rade svilene jastučnice za koje žele da postanu dio noćne rutine kupca: 'Svila ne lomi kosu i ne gužva kožu'

Popularni su obiteljski portreti

U ponudi je više od 350 postera i baš zbog tako široke ponude često se mijenja koji je najprodavaniji. U zimskim mjesecima najtraženiji je personalizirani obiteljski portret koji može biti fantastičan poklon. Uz to, brojni kupci odabiru i radove raznih hrvatskih ilustratora i dizajnera.

Juretić nam je opisala i proces izrade jednog postera. Kaže kako je osmišljavanje postera ide brzo, jer su već uhodani. Ukoliko je riječ o crtanom posteru, to je najduži dio procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponekad se crta danima, sve dok nisu zadovoljni rezultatima. Nakon toga, poster se priprema za tisak i ovisno o dimenzijama, svaki ide u svoj stroj. Izrada velikih postera traje duže, ručno se svaki reže, i nakon što su posteri svježe otisnuti, pripremamo ih za uokvirivanje i slanje.

Image
Foto: Dilemma Posters
Image
Foto: Dilemma Posters

Ovih dana susreće se s ponekim poslovnim poteškoćama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Ima poteškoća otkad su cijene sirovina drastično skočile. Stvari na koje ne možemo utjecati prihvaćamo i prilagođavamo im se kako najbolje znamo i umijemo'', rekla je Juretić.

No iako nekim problemima, svoj posao obožava, jer kako kaže, stvoriti nešto od čiste nule pruža posebno zadovoljstvo i jako ispunjava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

''Stvarno uživam ići na posao svaki dan. Planiramo u budućnosti plasirati novi proizvod kojem se neopisivo veselimo’’, rekla nam je za kraj Juretić.

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo