ZA ZDRAVU DJECU / Michelle Obama u borbi protiv pretilosti

Image
Image

Američka prva dama je pokrenula nacionalnu kampanju za borbu protiv dječje debljine. Već su joj se pridružile brojne prehrambene kompanije.

10.2.2010.
7:43
VOYO logo

WASHINGTON - Prva dama SAD-a Michelle Obama u utorak je pokrenula nacionalnu kampanju suzbijanja dječje pretilosti, koja pogađa oko trećine najmlađih Amerikanaca.

Predstavljajući u Bijeloj kući kampanju pod nazivom "Pokrenimo se!", Michelle Obama je upozorila da se SAD suočava s pravom "epidemijom dječje pretilosti", jer se tijekom posljednjih 30 godina utrostručila stopa pretilosti kod djece, pa je sada svako treće dijete prekomjerne težine ili pretilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Po riječima Judith Palfrey, predsjednice Američke akademije za pedijatriju, SAD prednjači među razvijenim zemljama po brojnosti pretile djece. Ona je najavila da će akademija poticati redovito praćenje indeksa tjelesne mase kod djece starije od dvije godine.

Kampanja "Pokrenimo se!" poticat će više fizičke aktivnosti za djecu, izbacivanje slatkiša i zaslađenih napitaka iz škola, točnije označavanje sastojaka hrane, porezne olakšice za otvaranje trgovina prehrambenom robom u sirimašnim četvrtima i drugo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cilj kampanje je da se promjene ostvare "unutar jednog naraštaja", odnosno da djeca koja se sada rađaju uđu u odraslu dob s normalnom težinom.

"Ne radi se o politici..ja govorim o zdravorazumskim koracima koje mogu poduzeti naše obitelji i zajednice kako bi pomogli našoj djeci da vode aktivne, zdrave živote", kazala je Michelle Obama u Bijeloj kući.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Oko 40 predsjednika uprava vodećih prehrambenih i poljoprivrednih tvrtki u otvorenom je pismu najavilo da će se pridružiti prvoj dami u promicanju zdravije ishrane u SAD-u. U pismu su istakli da su već razvili više od 10.000 proizvoda sa smanjenom količinom masnoća, šećera, soli i kalorija.

Velike medijske kompanije, uključujući NBC, Universal, Walt Disney Company i Viacom, izrazile su spremnost da se pridruže tim naporima s kampanjom osvješćivanja javnosti i educiranja roditelja i djece.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Američka udruga proizvođača bezalkoholnih napitaka, obvezala se da će staviti jasne oznake kalorijske vrijednosti na prednju stranu boca i limenki, u roku od dvije godine.

Glavni opskrbljivači školskih kantina obećali su da će smanjiti količine šećera, soli i masnoća, te povećati udio integralnih žitarica i udvostručiti broj svježih proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo