šaljivi hajdaš dončić / Ministar branio monetizaciju pa završio na Čehinjama i luftićima

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Hajdaš Dončić se na uvođenju u posao investitora na drugoj fazi gradnje brze ceste Popovec – Marija Bistrica – Zabok sa spojem na breznički Hum osvrnuo na brojna aktualna politička pitanja.

15.10.2014.
14:52
VOYO logo

Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Siniša Hajdaš Dončić sudjelovao je na radnom obilasku početka radova druge faze dionice Zlatar Bistrica – Andraševec, brze ceste Popovec – Marija Bistrica – Zabok sa spojem na Breznički Hum i tom prilikom se osvrnuo na aktualno pitanje monetizacije autocesta, ali i novi ured ministra okoliša Zmajlovića te na štrajk radnika tvrtke Trajektna luka Split.

"Osam tisuća vozila je prosječni dnevni promet na županijskoj cesti i to ne dozvoljava gradnju četiri trake. To znači da je ova cesta građena normalno, optimalno s jednom trakom u svakom smjeru, ali ono što je pametno od Hrvatskih cesta za neku budućnost, za nekih 15 do 20 godina, svi objekti u nekom budućem profilu ceste koja će sa svake strane imati dvije trake. Iako je ministar iz Zagorja, vidite da nisam pokleknuo čak ni lokalnoj i regionalnoj samoupravi koja je možda čak i tražila odmah brzu cestu, ali to stvarno nema smisla. Dakle, ceste se grade, što ja tvrdim od početka mandata, na način da se uspoređuje promet. Inače, da smo bili u vrijeme HDZ-,a vjerojatno bi ovdje bila autocesta jer su se tada one u Hrvatskoj gradile kad je promet bio i četiri tisuće vozila na dan", rekao je ministar prometa Hajdaš Dončić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"S druge strane, dionica od Zaboka do Zlatar Bistrice stoji 400 milijuna kuna. A to je zapravo 20 lipa od trošarine koju plaćaju korisnici benzinskih crpki u Hrvatskoj. 20 lipa koje je uzeto HAC-u da bi se ostali projekti i u Zagorju, i u Dalmaciji, Podravini i Slavoniji gradili jer je to infrastruktura koja koristi najvećem dijelu lokalnog stanovništva. To je i moj odgovor zašto je koncesija, odnosno monetizacija, dobra. Upravo zato da HC imaju novca za ovakve projekte", izložio je još jednom svoj stav o monetizaciji autocesta ministar Hajdaš Dončić.

Na pitanje o izjavi predsjednika Josipovića da o svemu ima premalo informacija, kao i građani, da bi komentirao, ministar Hajdaš Dončić kazao je da bi svima bilo jasno da su u projekt bile uključene PR agencije koje bi to jednostavno svima objasnile, no one su ukinute. Zato je ponovio da je dug HAC Rijeka – Zagreb četiri milijarde i 100 milijuna kuna, koji se, slaže se, mogu reprogramirati, ali trošak po tome do 2038. godine bio bi osam milijardi eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Monetizacijom, kaže, neće se dodatno opteretiti građane, a građani će dobiti dobar standard u željeznicama i cestama.

Na pitanje hoće li dati ostavku ako monetizacija ne uspije, Hajdaš Dončić je rekao kako može dati ostavku samo u trenutku ako monetizacija bude zaustavljena te da ne može dati ostavku ako dođe ponuda koja ne zadovoljava hrvatske zahtjeve.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar je upitan i za komentar na štrajk radnika tvrtke Trajektna luka Split koji su danas prosvjedovali u Splitu i tom prilikom blokirali ukrcaj putnika i vozila na trajekte za Stari Grad na Hvaru i Supetar na Braču.

"To nije poduzeće u vlasništvu ministarstva prometa. Dakle, naša je državna Lučka uprava Split. Mi smo hitno intervenirali, naredili lučkoj kapetaniji da uspostavi i normalizira promet i uz pomoć Ministarstva unutarnjih poslova taj promet je normaliziran. To je ono što ja radim kao ministar. Lučka kapetanija je na proračunu ministarstva. To su naši lučki kapetani, koji kad imaju akcije hvataju Čehinje na luftmadracima. To je naša firma, ustanova u razini ministarstva i oni se brinu o redu i radu na moru i pomorskom dobru. Luka Split je privatna tvrtka i ja ne mogu komentirati privatne tvrtke", rekao je Hajdaš Dončić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ministar je na pitanje što misli o preseljenju ureda ministra Zmajlovića u Zagreb Tower, rekao kako on voli brojke, a one koje je ministar prezentirao kažu kako će se tijekom godine ovim preseljenjem uštedjeti. 

Na pitanje bi li i on htio, poput ministra okoliša Zmajlovića, imati tuš u uredu, Hajdaš Dončić je kroz smijeh odgovorio kako on već ima tuš.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"O, pa ja ga imam. U 'Kockici' je valjda od '63., samo ga baš ne koristim. Moram priznati da je malo arhaičan, dođite jedan dan pa ću vam pokazati. Ali nemam kadu", rekao je Hajdaš-Dončić.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo