nezaobilazni dio medvednice / Napokon obnova: Pokrenula se Zagrebačka žičara!

Image
Foto: Kristina Stedul Fabac/PIXSELL

Već se zna da će nova žičara maksimalno koristiti postojeću trasu stare Sljemenske žičare iz 1963. godine, koja je bila jedna od najstarijih i najduljih u ovom dijelu Europe.

28.2.2014.
16:41
Kristina Stedul Fabac/PIXSELL
VOYO logo

Projekt Zagrebačke žičare kreće se prema realizaciji, a tome će doprinjeti i novoosnovana Koordinacija za realizaciju tog projekta koju će voditi zagrebački gradonačelnik MilanBandić.

Bandića će u koordinaciji, baš kao i u Gradskoj upravi, zamjenjivati Sandra Švaljek, a među 13 članova je i Ivan Tolić iz Zagrebačkog holdinga, Drago Žiljak iz ustanove Upravljanje sportskim objektima - PJ Skijalište Sljeme, posebni savjetnik gradonačelnika Željko Horvat te voditelji gradskih ureda i zavoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Već se zna da će nova žičara maksimalno koristiti postojeću trasu stare Sljemenske žičare iz 1963. godine, koja je bila jedna od najstarijih i najduljih u ovom dijelu Europe. No, ipak će tu biti i dvije nove postaje - donja na Gračanskom Dolju i gornja postaja na sljemenu Medvednice s dodatnim sadržajima.

Tako se na postaji u Gračanskom Dolju, ispod okretišta, planira izgraditi javna garaža s 500 mjesta, jer bi se, prema planiranom, Medvednica trebala rasteretiti automobilskog prometa. Bit će tu i dodatni komercijalni sadržaji - restorani, kafići i trgovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Image
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL

Uvjet za realizaciju projekta Zagrebačke žičare je donošenje Prostornog plana Medvednice kako bi se do kraja 2015. godine planirano i izvršilo, odnosno izgradilo, navodi se u gradonačelnikovu zaključku.

Radi ponovnog pokretanja tradicionalnog i atraktivnog prijevoza na Sljeme, Grad Zagreb i Zagrebački holding razradili su idejno rješenje, u pripremi je tehnička dokumentacija te rješavanje imovinsko-pravnih odnosa vezanih uz dobivanje lokacijske dozvole.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednoužetna žičara bit će duga 4.907 metara, a njena gornja postaja ostala bi u rekonstruiranom postojećem objektu na Sljemenu na nadmorskoj visini od tisuću metara. Žičara će imati najviše 125 transportnih kabina za osam osoba, a u sat vremena moći će prevoziti i do 1.500 putnika.

Projekt "Zagrebačka žičara", u jednom dijelu, financirao bi se i sredstvima iz strukturnih EU fondova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gradonačelnik Bandić osnovao je koordinaciju radi kvalitetne pripreme, praćenja svih aktivnosti i što uspješnije realizacije projekta "Zagrebačke žičare". Zadaća koordinacije je provođenje aktivnosti na realizaciji projekta, suradnja i organizacijska podrška, povezivanje svih uključenih u realizaciju projekta te praćenje i kontrola pravodobnosti, kao i informiranje javnosti o realizaciji projekta.

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo