sunčev sustav se zagrijava / NASA od čovječanstva taji veliko otkriće!

Američka svemirska agencija u potpunoj tajnosti drži i proučava nevjerojatnu svemirsku pojavu koja utječe na sve planete i njihove stanovnike.

30.11.2011.

NASA već neko vrijeme u apsolutnoj tajnosti drži spektakularno otkriće. Naime, takozvani galaktički val utječe na sve planete Sunčevog sustava, kao i na život na njima.

Riječ je o neobičnoj pojavi koja Mliječnom stazom širi snažnu energiju poput vodenog vala.

Val kreće iz središta galaksije i, prema sadašnjim izračunima, do Sunčevog sustava dolazi svaka 62 milijuna godina.

Ovi galaktički valovi su samo jedan od znakova da će se našem sustavu dogoditi nešto veliko, tvrde upućeni stručnjaci.

Do sada je zabilježeno nekoliko neobičnih pojava u Zemljinoj blizini. Dok nad Merkurom bjesne silovite oluje, Venerin sjaj se pojačao za nevjerojatnih 2.500 posto, Saturnov prsten postaje sve gušći, a temperatura na Marsu rapidno raste.

Stručnjaci vjeruju kako su sve to posljedice globalnog zagrijavanja koje ne utječe samo na Zemlju, nego na čitav Sunčev sustav.

Prema tome, ako pogledamo cijeli kontekst zbivanja, otkriće galaktičkog vala nije nikakva irelevantna vijest. Štoviše, znanstvenici vjeruju kako je to najočitiji znak da su dramatična zbivanja na pomolu, a upravo zbog toga NASA nije htjela javnost obavijestiti o ovoj neobičnoj pojavi.

Brave