HŽ PORUČIO GLASNO I JASNO / 'Nesreće se, u principu, ne mogu izbjeći. Grešaka nije bilo'

'Nesreće se, u principu, ne mogu izbjeći. Grešaka nije bilo, HŽ instrastruktura je napravila sve da se ovakva nesreća izbjegne', poručio je glasno i jasno za RTL direktor regionalne HŽ jedinice 'Infrastruktura Jug' Slavko Šerić.

12.9.2014.
19:34
VOYO logo

Jedan od ljudi koji je radio na sanaciji dioncie pruge na kojoj se dogodila nesreća vlaka je direktor regionalne HŽ jedinice 'Infrastruktura Jug' SlavkoŠerić, koji je za RTL dao izjavu o ovom nemilom događaju.

"Nesreće se, u principu, ne mogu izbjeći. Grešaka nije bilo, HŽ instrastruktura je napravila sve da se ovakva nesreća izbjegne, na ovu dionicu smo uveli polaganu vožnju na 20 km/h. Kada smo djelomično sanirali stanje, dignuli smo brzinu na 40 km/h. Inače je na ovoj dionici brzina 80 km/sat".

Milanović o nesreći vlaka: 'Odgovorni smo svi jer imamo stare pruge!'

HŽ brani svoje redove, strojovođa tvrdi: 'Čekali smo pomoć dva sata!' 

Očevid na mjestu nesreće: 'Do odrona je došlo zbog nevremena'

Putnički vlak iskočio iz tračnica, ozlijeđene dvije osobe

"Klizišta su se također kontrolirala, svakodnevno je radnik HŽ Infrastrukture obilazio teren, ali nisu zamijećena nikakva klizišta. Sat vremena prije prolaska ovog vlaka, prošao je još jedan i nije bilo nikakvih problema", dodaje Šerić.

Radi se o manevarskoj nesreći radne lokomotive u kolodvoru Kamanje koji je stari kolodovor. U njemu je remont napravljen posljednji put 1986. godine, a stanje kolosječnih postrojenja je jako slabo, što ukazuje na potrebu sanacije cijele pruge, iako je ta pruga sporedna", komentirao je Šerić i današnju nesreću vlaka kod Karlovca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo