Nova unificirana ambalaža / Nova priča Kale: Tiha snaga prirodne mineralne vode iz netaknutih izvora

Image

Prirodne mineralne vode Kala i Kalnička u novom, ekološki prihvatljivijem ruhu i s misijom koja ohrabru

4.5.2022.
16:48
VOYO logo

Kala u novom ruhu svojom novom pričom potiče da životno nadahnuće pronađemo u energiji vode koja stotinama godina uporno, blago i mirno, probija kamen i traži svoj put te podsjeća da u svakome od nas postoji izvor iste takve tihe snage koji otvara sva vrata i čini nas boljim ljudima pa samim time i boljim društvom u cjelini.

Osim nove priče, Kala i Kalnička imaju i novu unificiranu ambalažu za svoju vodu koja je iz kategorije izvorske vode prešla u višu kategoriju prirodne mineralne vode, donoseći i jednu inovaciju - neodvojivi čep.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/d17680ce-cbb8-11ec-b1a0-6ee961d9c84a/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/1280x854-250c87c4-2baa-11ec-b71b-3a925a8303a3.jpeg

„U svakome od nas postoji nepresušan izvor tihe snage, samo nas na to treba povremeno podsjetiti i ohrabriti. Kala nas poziva da se priključimo na ovaj izvor, stoga preko Instagram profila @kalawater i korporativne web stranice donosimo priče o ljudima koji pokazuju što je njihova tiha snaga, što je to čemu se uvijek vraćaju i iz čega crpe životnu energiju. Strpljenje, nježnost, blagost, podrška, razumijevanje, smirenost, prihvaćanje, radost, pristojnost, ranjivost, hrabrost, lijepa riječ samo su neki primjeri tihe snage kojima će Kala dati glas. Ovim putem Kala i vas poziva da širite i koristite svoju tihu snagu kojom ćete pomicati stijene, boriti se sa stereotipima, oblikovati kanjone, mijenjati društvo i pokazati da postoji snaga u nježnosti.“ - izjavila je Jelena Slade-Šilović, voditeljica marketinga za razvoj kategorije pića u Atlantic grupi.

Atlantic Grupa kao predvodnik trendova izvrsnosti, postavila je održivi razvoj za jedan od svojih strateških prioriteta, stoga se među prvima prilagodila novoj regulativi Europske komisije prema kojoj će od 2024. godine sve plastične boce morati imati neodvojivi čep, a sve u cilju očuvanja okoliša i doprinosa boljem procesu recikliranja uz manji utrošak prirodnih resursa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
https://d19p4plxg0u3gz.cloudfront.net/b07512fa-cbb8-11ec-80cc-069062d7863b/v/6f1b75b0-9d0b-11eb-b4b2-cedfb09875dd/1280x854-250c87c4-2baa-11ec-b71b-3a925a8303a3.jpeg

Naime, upravo su čepovi jedan od najvećih zagađivača prirode pa će se na ovaj način pojednostaviti prikupljanje, odvajanje i recikliranje plastičnih boca, a onda posljedično smanjiti morski otpad i doprinijeti očuvanju čitavog ekosustava Zemlje.

Osim što doprinose očuvanju okoliša, novi neodvojivi čepovi omogućavaju još praktičniju konzumaciju čije će benefite najviše osjetiti ljudi koji su puno u pokretu, kao i osobe starije životne dobi i mala djeca. Na ovaj način više nema straha od ispadanja i gubljenja čepova, što istovremeno pridonosi i boljoj higijeni proizvoda.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo