Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
U dobi od samo 25 godina

Ruska influenserica poginula u eksploziji nagazne mine na istoku Ukrajine, RT negira da je radila za njih

Kobna je bila protupješadijska mina sovjetske proizvodnje. Različiti režimski mediji u Rusiji različito predstavljaju što je i za koga radila u Ukrajini

Image

Zemfira Sulejmanova

Foto: Twitter/Telegram
Sergej Županić/ 18.8.2022. u 9:49
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Od bjeloruske Nexte u egzilu, preko ukrajinske Pravde, do ruskih državnih agencija, svi redom potvrđuju vijest na temelju vlastitih izvora da je u Ukrajini, u okupiranom Donbasu, od eksplozije nagazne mine poginula 25-godišnja Zemfira Sulejmanova, proruska inluenserica…

Vijest se od vijesti, međutim, razlikuju u navođenju u kojem je svojstvu djevojka rođena 1997. bila u okupiranom dijelu Ukrajine. Ruski Interfax izvijestio je da je Sulejmanova u separatističkoj Donjeckoj Narodnoj Republici bila kao reporterka ruskog režimskog RT-a.

Image
Cijena rata i ulozi

Šef NATO-a: 'To je najopasniji trenutak od 2. svjetskog.' Kijev: 'Rusija je kao majmun s nuklearnom granatom'

Image
Cijena rata i ulozi

Šef NATO-a: 'To je najopasniji trenutak od 2. svjetskog.' Kijev: 'Rusija je kao majmun s nuklearnom granatom'

RT to, međutim, demantira, tvrdi da djevojka nikada nije radila za taj televizijski kanal, nego je naziva "dobrovoljkom i novinarkom". Iz niza objava o smrti izrazito popularne Sulejmanove doznaje se i to da je djevojka na minu naletjela u gradu Donjecku, i to u okrugu Kirovski, da je po nju kobna bila sovjetska mina PFM-1, neslavna i kao "leptirova mina", te da je u eksploziji ranjena, da bi umrla naknadno u bolnici.

Niz nacionalističkih ruskih i proruskih kanala po društvenim mrežama navodi je kao "mirovnu aktivistkinju" i pritom objavljuje njene fotografije u maskirnoj odjeći, u pozama za potrebe selfija, te posebno ispod velike zastave stranke "Druga Rusija E. V. Limonova". Kao takvu predstavlja je i RIA Novosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Riječ je o neregistriranoj nacionalnoj boljševičkoj stranci, nasljednici zakonom zabranjene Nacionalne boljševičke partije, koja je, ne samo kao njena neformalna partija nasljednica, nego i u simbolima stranke otvoreno kombinirala elemente nacističke i boljševičke simbolike. Riječ je, također, i o stranci koja sa svojih nacionalističkih pozicija kritizira režim u Kremlju.

Zašto posljednjih desetak godina Kremlj pod Vladimirom Putinom donekle ipak tolerira otvorenu nasljednicu zakonom zabranjene stranke, moglo bi se objasniti time što stranka u programu ima žestoke elemente ruskog ultranacionalizma, što se zalaže za "povratak Rusiji" svih područja nastanjenima ljudima kojima je ruski materinji jezik, kao što je slučaj s dijelovima Bjelorusije, Kazahstana, Ukrajine…

Upravo se čita

Image
lažne covid potvrde

Više od 200 ljudi pod najvećom istragom Uskoka u našoj povijesti: Među osumnjičenima i Tony Cetinski?

Nekoliko istaknutih članova pokreta poginulo je u ratu u Siriji, te u borbama u Donbasu još od 2014. nadalje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Što se tiče pogibije Zemfire Sulejmanove, ruski Interfax se u svojoj vijesti u kojoj je navodi kao "RT-ovu reporterku", poziva na izvore iz proruske separatističke administracije u Donbasu.

Sergej Županić/ 18.8.2022. u 9:49
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
demografski utjecaj ruske agresije

Masovna doseljenja: Rat u Ukrajini lansirao je Njemačku preko 84 milijuna stanovnika

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču