ambiciozni projekti / Jedna njemačka državna tvrtka trebat će 100.000 radnika: Godišnje plaće od 34 do 52 tisuće eura!

Image
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Unatoč tome što se sve češće spominje usporavanje gospodarstva prve sile EU, Njemačke željeznice očajnički traže osoblje

16.12.2019.
8:55
Hrvoje Jelavic/PIXSELL
VOYO logo

Prema trenutnim procjenama ta će kompanija kroz sljedećih pet godina morati zamijeniti čak polovicu od 200.000 zaposlenika, piše Bild, a prenosi Novac.hr.

Martin Seiler, voditelj ljudskih resursa Njemačkih željeznica, pojasnio je da bi do kraja 2019. godine kompanija trebala zaposliti čak 24.000 novih zaposlenika. Istu brojku pridošlica uprava očekuje i sljedeće godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istovremeno, njemačka savezna vlada zbog ambicioznog paketa protiv klimatskih promjena planira povećati investicije u željeznice, pa će se u tom sektoru otvoriti dodatnih 8.000 radnih mjesta.

Njemačke željeznice trenutno, prije svega, traže vozače vlakova te uslužno i informatičko osoblje, ali i građevinske te elektro inžinjere. Buduće generacije vlakova trebale bi biti 'preciznije' i 'robusnije', kako bi se spriječilo neželjna kašnjenja i otkazivanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Vozači lokomotiva u prosjeku zarade 38.000 eura godišnje, no njihova plaća može doseći i 50.000 eura. Prihodi konduktera kreću se od 34.000 do 46.000 eura godišnje (u bruto iznosu), dok službenici u željezničkim restoranima zarade između 33.000 i 37.000 eura godišnje.

Djelatnici službe za korisnike ostvare godišnji prihod između 34.000 te 46.000 eura godišnje, dok putnički savjetnici i prodavači karata mogu zaraditi do 39.000 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Graditelji pruga prosječno uprihode do 42.000 eura bruto, a njihova plaća ovisi o radnom iskustvu i naknadama za rad praznicima, nedjeljama i u noćnim smjenama. Tehničari za kontrolu i sigurnost u prosjeku zarade najveću godišnju plaću koja se može popeti i do 52.000 eura, a oko tog iznosa kreću se i dispečeri zaduženi za kontrolu puta željeznica, čija je uloga usporediva s kontrolorima leta, piše Novac.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo