skoro kao 'A je to' / Mostarski aerodrom imao 168 putnika, a službeno imaju 58 radnika. Za prvi charter spremaju neviđen doček...

Image
Foto: Denis Kapetanović/Pixsell
Image
Foto: Denis Kapetanović/Pixsell

Koliko im znači skori dolazak hodočasnika avionom gori da će putnike dočekati ministri, gradonačelnik, a imat će i svečani prijem...

21.6.2022.
13:53
Denis Kapetanović/Pixsell
VOYO logo

Aerodrom Mostar ove je godine imao samo 168 putnika na 33 leta, a prema dostupnim podacima za 2020., imali su 58 zaposlena.

Kako donosi Klix.ba, ovaj aerodrom posluje ispod svakog minimuma likvidnosti, a ostali su i bez jedine redovne linije Mostar-Dusseldorf pa sad su im jedina nada charter letovi. Prvo slijetanje s oko 150 hodočasnika iz Katowica očekuje u utorak 21. lipnja, kada će charter letovi po prvi put povezati Mostar i Poljsku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tim povodom na mostarskom aerodromu u 14 sati najavljuju svečani prijem, a koliko im je to važno govori i da će tamo biti pojedini federalni i kantonalni ministri, te gradonačelnik Mostara Mario Kordić kao i predsjedavajući mostarskog Gradskog vijeća Salem Marić.

Aerodrom posluje godinama s golemim gubicima, a preživljava dotacijama iz budžeta na svim razinama vlasti u BiH. A ako naiđe koji putnik, piše ovaj portal, onda je to senzacija. Lani su imali svega 1944 putnika, a najviše putnika ikad bilo je 2013. godine kada je kroz aerodrom prošlo njih 78.205. Korona ih je zakucala u zemlju, doslovno. Unatoč padu prometa, u 2020. su imali 58 zaposlena, a u uspješnijoj 2013. zapošljavali su 44 radnika. Lani nisu izdali informaciju o službenom broju zaposlenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
'NITKO NIŠTA NE GOVORI' /

Alka Vuica s još 20 putnika 'zaglavila' na aerodromu. Zrakoplov Croatia Airlinesa kasni, u drugi im nisu dali?

Ostali aerodromi u toj zemlji bilježe porast broja putnika.

Zanimljivo je kako se kontinuirano ulaže u mostarski aerodrom te fedralno ministarstvo prometa i komunikacije u periodu od 2015. do 2022. godine više od 16 milijuna maraka (54 milijuna kuna). Od toga je više od devet milijuna iskorišteno za izgradnju infrastrukture i nabavku potrebne opreme za prihvat i otpremu putnika i aviona, a preostali iznos od oko sedam miliona dan je kroz tekuće transfere za subvencioniranje linije Zagreb - Mostar i obratno, plaće radnika, školovanje, licenciranje djelatnika i ostale tekuće troškove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo