snimljena infracrvenom kamerom / Najmoćniji teleskop na svijetu snimio najdublju sliku našeg svemira ikad

Foto: Profimedia
Foto: Profimedia

'To je najdublja slika našeg svemira koja je ikada snimljena', kazao je šef NASA-e

12.7.2022.
Profimedia

Američki predsjednik Joe Biden objavio je noćas jednu od prvih fotografija koju je snimio teleskop James Webb, a koja prikazuje najdublji pogled na svemir ikada snimljen, prenosi CNN.

Fotografija prikazuje SMACS 0723, galaktičko jato koje uvećava dublji svemir iza sebe iz Zemljine perspektive.

"To je najdublja slika našeg svemira koja je ikada snimljena", kazao je šef NASA-e Bill Nelson na prezentaciji održanoj u Bijeloj kući.

"Ovaj dio golemog svemira prekriva komadić neba veličine zrna pijeska koje netko na zemlji drži u ispruženoj ruci", objavila je NASA komentirajući fotografiju.

Slika snimljena Webbovom infracrvenom kamerom sastoji se od slika snimljenih na različitim valnim duljinama svjetlosti tijekom 12,5 sati. Za snimanje najdubljih polja svemirskog teleskopa Hubble trebali su tjedni.

Ostatak slika u boji visoke rezolucije bit će predstavljen tijekom današnjeg dana, a sve će se prenositi uživo na NASA-inoj službenoj stranici.

Brave