Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Je li to moguće?

Sve je manje aktivnih korisnika Facebooka, neki drugi servisi preuzimaju tron popularnosti!

Istraživanje je pokazalo da je lani Facebook ostao na vrhu po broju korisnika i popularnosti među prosječnim internet korisnicima, no broj aktivnih korisnika je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu

Image

Oko, Facebook

Foto: Borna Filic/PIXSELL
K.T./HINA/ 9.6.2015. u 16:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Broj aktivnih korisnika Facebooka, najraširenije društvene mreže u Hrvatskoj, u svijetu opada dok raste broj korisnika YouTubea, pokazuju rezultati istraživanja GlobalWebIndexa, koje je u utorak objavila agencija Proximity Zagreb.


GlobalWebIndex je najveća studija ponašanja i aktivnosti korisnika u digitalnoj sferi. Tijekom ispitivanja, koja se provode na 33 tržišta, godišnje se anketira 200.000 korisnika interneta u dobi od 16 do 64 godine. Za prvo kvartalno istraživanje u 2015. godini ispitane su 47.622 osobe.

Istraživanje je pokazalo da je lani Facebook ostao na vrhu po broju korisnika i popularnosti među prosječnim internet korisnicima, no broj aktivnih korisnika je pao za čitavih 9 posto u odnosu na prethodnu godinu, a s njim je pao i Facebookov tzv. "X-faktor" među mlađom populacijom.

To znači da je među tinejdžerima Facebook tek na trećem mjestu po "cool faktoru" (tek 14 posto glasova), iza YouTubea (22 posto) i Instagrama (16 posto).

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Korisnici između 16 i 19 godina starosti najviše koriste YouTube, Instagram, Twitter i Snapchat, pri čemu je Snapchatu među tinejdžerima u SAD-u daleko popularniji od Facebook Messengera i WhatsAppa. To potvrđuje i podatak da će mladi čak 3,5 puta vjerojatnije koristiti Snapchat u odnosu na prosječnog korisnika interneta.

Prema GWI-ovu istraživanju, od prosječnih 5,39 društvenih mreža na kojima korisnici imaju otvorene profile, aktivno se koristi nešto manje od tri platforme, a na njih se dnevno utroši čak jedan sat i 40 minuta.

Upravo se čita

Image
LOŠA ODLUKA

Nikola napustio 'Život na vagi', a trenerica Maja razočarano kaže: 'Iznevjerio me. Nije se ni potrudio'

Ljudi svoje dragocjeno vrijeme u sve većem omjeru usmjeravaju na mobilne uređaje. Od dana provedenog na internetu, preko četvrtine otpada na surfanje putem smartphonea ili tableta, na što se dnevno utroši gotovo dva sata.

Iako u istraživanje nisu uključeni korisnici iz Hrvatske i susjednih zemalja, osluškujući lokalna tržišta sa sigurnošću možemo reći da se ti trendovi dijelom već mogu primijetiti i kod nas, izjavila je Nataša Blagojević, voditeljica Odjela za upravljanje sadržajem i društvenim mrežama u agenciji Proximity Zagreb.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
K.T./HINA/ 9.6.2015. u 16:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
ŠIRENJE TRŽIŠTA

Apple će nuditi jeftiniji iPhone!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba