LOGIČAN POTEZ / Facebook i Google u problemima! Zbog narušavanja privatnosti, nadzirat će ih se kao nikad prije

Image
Foto: Pixabay
Image
Foto: Pixabay

'Svijet je sada priznao utjecaj tržišne moći digitalnih platformi i utjecaj koji to ima na potrošače, vijesti, poduzeća i društvo'

26.7.2019.
10:51
Pixabay
VOYO logo

Australska agencija za tržišno natjecanje i potrošače (ACCC) pozvala je na veći nadzor vodećih digitalnih platformi poput Facebooka i Googlea, ocjenjujući da one često prikupljaju podatke o korisnicima ugrožavajući njihovu privatnost.

Australska agencija 18 je mjeseci istraživala utjecaj digitalnih platformi na vijesti i oglašavanje te je identificiralaodređeneprakse upravljanja podacima koje mogu imati potencijalnu štetu za potrošače.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ACCC je zaključio da potrošači nisu adekvatno informirani o tome kako se prikupljaju i koriste njihovi podaci te da imaju slabu kontrolu nad širokim rasponom prikupljenih podataka.

Australski je regulator u izvješću, dugačkom 619 stranica, označio zabrinjavajućom praksu prikupljanja velikog broja podataka bez davanja informiranog pristanka te je predložio uspostavljanje primjenjivih pravila privatnosti za digitalne platforme.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ACCC također je pozvao australsku vladu da obuzdadominaciju Googlea i Facebook na australskom tržištu.

"Vjerujte nam", je rečenica koja možda najbolje opisuje dominantan odgovor digitalnih platformi na pitanja koja smo postavili", kazao je čelnik ACCC-a Rod Sims.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Postoji globalni interes za ovu, pravodobnu, australsku istragu", dodao je.

"Svijet je sada priznao utjecaj tržišnemoći digitalnihplatformi i utjecaj koji to ima na potrošače, vijesti, poduzeća i društvo", zaključio je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

ACCC je također naveo u izvješću da je australsko društvo, poput drugih širom svijeta, pogođeno dezinformacijama i rastom nepovjerenja u vijesti.

Australska vlada potvrdila je da je suglasna s primjedbama i zahtjevima agencije za tržišno natjecanje i potrošače najavljujući da će osnovati posebnu sekciju koja će nadgledati kako tvrtke koriste podatke korisnika u komercijalne svrhe.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo