obmanjivanje javnosti / I Facebook reagirao na koronavirus: Zabranili oglase za proizvode koji stvaraju paniku ili reklamiraju lijek

Image
Foto: shutterstock

Društvena mreža kaže da će i dalje raditi na tome da se "ograniči širenje dezinformacija i štetnog sadržaja o koronavirusu"

27.2.2020.
10:30
shutterstock
VOYO logo

Facebook je zabranio obmanjujuće oglase kojima se nastoji iskoristiti globalna kriza zbog koronavirusa za "stjecanje financijske dobiti".

Tehnološki div priopćio je u srijedu da je zabranio oglase za "proizvode povezane s koronavirusom kojima se nastoji stvoriti panika ili koji navode da njihovi proizvodi garantiraju lijek ili sprječavaju pojavu virusa". 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Primjerice, oglasi za zaštitne maske za lice, kojima se implicira da su jedine preostale ili tvrdi da sprječavaju širenje virusa, neće biti dopušteni na našim platformama." 

Društvena mreža kaže da će i dalje raditi na tome da se "ograniči širenje dezinformacija i štetnog sadržaja o koronavirusu" te povezivati korisnike s informacijama koje objavljuju "stručne zdravstvene organizacije".

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Preko 80.000 ljudi zaraženo je koronavirusom. Prvi slučaj je zabilježen u središnjoj Kini u prosincu 2019. Dosad je preminulo gotovo 3.000 ljudi. 

U srijedu je bilo više novih slučajeva zaraze izvan Kine nego u njoj "po prvi put otkad je potvrđen prvi slučaj", objavila je Svjetska zdravstvena organizacija (WHO). 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zbog straha od koronavirusa u panici se kupuju zaštitne maske za lice i dezinfekcijski sprejevi, a mnogi tu paniku nastoje iskoristiti za stjecanje profita.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
default_cta
Tajne vinove loze
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
default_cta
Pirata i kapitano
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo