Pogledajte sami / KAKAV VIDEO Zemlja kakvu još niste vidjeli: Pri rođenju uragana IV. kategorije naš planet izgleda kao živo biće

Foto: Screenshot/Youtube

Cilj videa je, kažu iz NASA-e, javnosti pokazati jasniju sliku našeg planeta

28.11.2020.
Screenshot/Youtube

NASA-ina organizacija Scientific Visualization Studio (SVS) objavila je zapanjujuću video snimku koja pokazuje Zemlju u svjetlu u kakvom je niste dosad vidjeli, piše Futurism.

Ubrzana video snimka prikazuje sedam dana u 2005. godini kada se kod obale Kine razvio tajfun četvrte kategorije. Znanstvenici su koristili podatke NASA-inog modela pod nazivom Goddard Earth Observing System Model, Version 5. Simulacija je napravljena pomoću superračunala.

2020 QG /

VIDEO Tako nešto nikad nije viđeno! NASA šest sati prekasno otkrila asteroid koji je projurio kraj Zemlje

2020 QG /

Cilj videa je, kažu iz NASA-e, javnosti pokazati jasniju sliku našeg planeta i našeg mjesta na Zemlji, ali i približiti ljudima viziju i misiju NASA-e.

''Zaposlenici SVS-a blisko surađuju sa znanstvenicima u kreiranju vizualizacija, animacija i fotografija kako bi bolje razumjeli Zemlju i znanstveno istraživanje svemira istraživačkog laboratorija Goddard Space Flight Center'', stoji na web stranici SVS-a.

Gajin svet