budite oprezni / Kako nas varaju u reklamama: stručnjaci koji propagiraju proizvod najčešće ne postoje!

Zgodna lica smiješe se s internetskih reklama te imenom i atraktivnom titulom preporučuju određeni proizvod. Hvale ga na sva zvona, pozivajući se na svoju liječničku stručnost. Sigurni smo da ste naletjeli na takve mamilice

28.8.2015.
20:46
VOYO logo

Ljetne vrućine osim neugodnih mirisa sa sobom su donijele i nimalo lijepe prizore, od kojih nažalost ne možemo pobjeći. S ulica se preselilo i na naše monitore. Zadebljanje oko placa ili stručnije nazvano čukalj - oteo je medijski prostor čak i slavnoj Kim Kardashian, jer od bombastičnih reklama koje nam iskakaču po društvenim mrežama i internetskim stranicama, ne možemo živjeti.

A s reklama super stručni i pametni eksperti prodaju nam svojevrsni korektor koji čukljeve riješava kao od šale.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čukljevi nas vrebaju sa svih strana. Rijetko tko zna što su, a kamoli kako se liječe. To su naravno iskoristili lažni doktori.

To su, poručuju nam glumci s reklama, izrasline na stopalima koje se javljaju tik uz korijen palca, a zapravo predstavljaju nakupinu naslaga soli, koju ne možete otkloniti bez operativnog zahvata

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što smo u Zagrebu pronašli puno vlasnika ovog nimalo lijepog modnog assesoara, krenuli smo u potragu kako ih izliječiti.

Na internetu nije problem naći rješenje. Na jednoj stranici korektor za čukljeve sa smiješkom nam prodaje liječnik Martin Gudelj, a na drugoj uz taj isti proizvod smješka se liječnik opće medicine Kristijan Dabac. Niti jednog niti drugog ne poznaje internet tražilica, a bogme ni nijedna ordinacija. Oni ne postoje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tu se radi o nepoštenoj poslovnoj praksi i to zavravajućoj praksi. Znači kada vi tvrdite da neki proizvod ima osobine da nešto liječi, a u stvarnosti ne liječi i nema dokaza da liječi - vi time zavravate potrošača. Posebno ukoliko se pozivate na nekog dokotora i na neku polikliniku koji doista ne postoje i tvrdite da je on preporučio upotrebu nekog proizvoda", izjavila je odvjetnica društva Potrošač Dijana Kladar

Neznanje i strah od liječnika preduvjet su da bismo nasjeli na ovakve reklame. Našu lakovjernost debelo koriste samoprozvani liječnici i stručnjaci kako bi nam prodali razne eliksire mladosti, tablete od kojih ćemo smršavjeti u 5 dana, sprave za ispravljanje čukljeva i tko zna što još sve ne.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Koliko god tražili, nigdje nećete naći neka relevantna istraživanja o proizvodima niti podatke o tvrtki koja ih proizvodi. Ali zato sve vrvi lažnim obećanjima da će riješiti vaš problem. 

"Takve slučajeve treba prijaviti inspekciji. Unutar Ministarstva gospodarstva postoji tržišna inspekcija koja bi trebala istražiti slučajeve i sankcionirati ih. 
 Na dnu stranice trebale bi biti stranice o firmi, ako neka stranica nema podatke o firmi to je već sumnjivo. Moj savjet je da probate kupovati od provjernenih firmi jer na taj način imate garanciju", rekla je Kladar. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No ljudi ipak kupuju kod neprovjerenih prodavača. Poslije se nasamareni žale, ali gotovo im je - na njihove nezadovoljne postove nitko ne odgovara.

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo