kako biste vi reagirali? / Možda je crni humor, ali ovaj oglas je privukao pažnju. Nije poruka antivaksera, nego pogrebnog poduzeća

Image
Foto: Twitter/ Katie Guenther

Društvenim mrežama počela je kružiti slika kamiona s kontroverznim sloganom.

26.9.2021.
16:30
Twitter/ Katie Guenther
VOYO logo

U okrugu Macklenburg u Sjevernoj Karolini, u kojem se nalazi najveći državni grad Charlotte, postotak stanovnika cijepljenih protiv Covida-19 ispod je nacionalnog prosjeka, na 51,1 %, izvještava CDC.

Prošloga tjedna, jedan od korisnika društvene mreže Twitter uočio je kamion koji kruži oko stadiona, s velikim natpisom "Nemoj se cijepiti". Iako se na prvi pogled činilo da je riječ o strategiji antivaksera, ispostavilo se da se radi o poruci pogrebnog poduzeća Wilmore.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
NOVI PODACI /

U Hrvatskoj danas 1373 novih slučajeva zaraze koronavirusom, preminulo je 15 osoba

Image
NOVI PODACI /

U Hrvatskoj danas 1373 novih slučajeva zaraze koronavirusom, preminulo je 15 osoba

Katie Guenther objavila je sliku kamiona uz opis "Znate da volim dobre marketinške strategije, a ovo je jedna od takvih."

No neki korisnici Twittera nisu to smatrali osobito duhovitim. "670 000 ljudi ovo ne smatra smiješnim", napisao je jedan od korisnika, te uz to objavio video dizanja 670.000 bijelih zastava u Washingtonu, apelirajući na broj žrtava od koronavirusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ispod velikog natpisa na kamionu, nalazi se oglas za web stranicu navodnog pogrebnog poduzeća. Kada se otvori web stranica, poruka s kamiona se nastavlja: "Cijepite se odmah, ako ne, vidimo se uskoro."

Nakon odlaska na spomenutu web stranicu, posjetitelji otkriju da pogrebno poduzeće zapravo i ne postoji. Naime klikom na riječi "Cijepite se odmah", posjetitelje se preusmjerava na stranicu o cijepljenju, tvrtke StarMed Healthcare, centra za hitnu skrb u Charlotteu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kampanja iz druge perspektive

Boone Oakley, oglasna agencija iz Charlottea, došla je na ideju za kampanju kako bi potaknuli ljude na cijepljenje.

"Gotovo svi zaposlenici Boone Oakleya cijepljeni su u StarMedu", za Newsweek objašnjava David Oakley, predsjednik agencije. Navodi kako su on i njegov tim saznali za centre hitne njege baš preko ove šaljive Twitter objave. "Većina kampanja koja potiče cijepljenje je izravna", govori Oakley. "Mi smo htjeli prići kampanji iz druge perspektive."

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što su osmislili ideju, kupili su mobilni reklamni pano od tvrtke Crenshaw Visions u Južnoj Karolini. Iako su bili skeptični oko cijele kampanje, Oakley kaže da ako se bar jedna osoba cijepi zbog natpisa na kamionu, kampanja se smatra uspješnom.

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo