znanstvenici otkrili / U fosilima dinosaura pronađena očuvana meka tkiva, imaju sličnost s krvnim stanicama

Foto: Youtube

Tim s londonškog sveučilišta otkrio je tkivo u fragmentima fosila starima oko 75 milijuna godina koji nisu baš dobro očuvani

10.6.2015.

Nalazi su predstavljeni u časopisu Nature Communications, i ovo je veliki iskorak u razumijevanja biologije prapovijesnih životinja.

Stručnjaci sa Sveučilišta Imperial College u Londonu analizirali su ostatke pandži dinosaura i otkrili strukture koje bi mogle biti crvena krvna zrnca, prenosi tportal.hr.

Još nije ništa potvrđeno, ali znanstvenici se nadaju da će im ovo otkriće pomoći u razumijevanju trentka kada su gmazovi postali toplokrvne životinje.

'Morat ćemo provesti još istraživanja kako bismo točno utvrdili što je to što snimamo u kostima dinosaura, međutim strukture drevnih tkiva koje smo analizirali pokazuju određene sličnosti s krvnim stanicama i vlaknima kolagena. Ako potvrdimo izvorne opservacije, ovo bi nam trebalo omogućiti nove uvide u život i evoluciju tih stvorenja', rekao je autor studije dr. Sergio Bertazzo s Department of Materials na Imperial Collegeu u Londonu.

Toma