Moderno poslovanje / LinkedIn kako se koristi: evo zašto bi trebali napraviti svoj profil

Image
Foto: Pixabay

Ako vas zanima LinkedIn kako se koristi na pravom ste mjestu. Donosimo vodič o korištenju ove poslovne društvene mreže koja otvara mnoge profesionalne prilike

26.9.2018.
20:33
Pixabay
VOYO logo

Životopis i motivacijsko pismo i dalje su bitni, ali poslodavcima je kao i svima ostalima internet postao bitna alatka u traženju pravog kandidata. U tome je posebn koristan LinkedIn - društvena mreža kojoj je glavna zadaća spajanje poslodavaca, zaspolenika i potencijalnih suradnika. 

Linkedin kako se koristi

LinkedIn predstavlja online životopis koji je puno atraktivniji i dinamičniji od klasičnog. Na ovoj je platformi bitna vaša fotografija, opis profila, uređeno radno iskustvo, a omogućava vam povezivanje s ljudima iz istih 'voda'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon što se izradili svoj profil pripazite na sljedeće:

Vaša fotografija je vaša priča

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prva stavka kod pitanja "LinkedIn kako se koristi" je fotografija. Prisjetite se da niste na Instagramu i da se radi o mreži za vašu profesionalnu stranu života. Prava fotografija može ispričati odličnu priču o vama. Odlučite se za uredni imidž odnosno adekvatnu odjeću i pozitivan izraz lica.

Zanimljiv opis profila

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opis profila jedna je od najupečatljivijih stvari na vašem profilu. Radi se ok raćem tekstu koji treba biti jasan i interesantan, a nikako robotski ispričan. Ukratko se opišite i navedite svoje prednosti koje smatrane korisnima u svom polju. Dodajte i dašak svoje osobnosti kroz svoje hobije. Zadaća ovog dijela jest privuči pažnju potencijalnog poslodavca.

Životopis

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Svoje radno iskustvo prenesite u 'online format' pa tako dodajte za svako radno mjesto njegov opis, datum, ime firme te svoju poziciju. Danas, čak i u Hrvatskoj, mnoge firme imaju LinkedIn profil pa ih možet označiti u svom radnom iskustvu. 

Povezivanje s ljudima

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Odnosno, connections. Što više ljudi imate na profilu, vidljivost vašeg profila će biti veća. Osim toga, ostavljajte drugima tzv. endorsements. Kod postavljanja profila, LinkedIn će vas pitati koja su vaša znanja i vještine. Pored znanja i vještina koje navedete, drugima će se pri posjetu na vaš profil pojaviti opcija da kliknu na znak plusa. Ukoliko osoba klikne na to, znači da smatra da vam to znanje ili vještina ide dobro. Savjetujemo da svima koje poznajete redovno klikate plusiće, kako bi i oni vama.

Najbolje od LinkedIna

LinkedIn kako se koristi za prezentaciju poslovnog iskustva tako se može koristiti i za traženje onih s istim poslovnim interesima. Ova platforma ima grupe koje okupljaju osobe sličnih usmjerenja, a u njima se mogu voditi rasprave ili tražiti novi suradnici. Mreža vam dopušta i da dijelite svoja postignuća u obliku napisanih članaka ili objavljenih istraživanja, a na taj način potencijalnim poslodavcima na dlanu pružate izravan uvid u vaš rad. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo