Image 1439309 (auto)
Izvor: Thinkstock
Sušene smokve obiluju antioksidansima, vlaknima i kalcijem, a sadrže i magnezij.
Izvor: Thinkstock
Naranče bogate vitaminom C, no sadrže i vrlo malo kalorija, ali jako puno antioksidansa. U jednoj velikoj naranči je 74 mg kalcija, a u čaši soka od naranče 27 mg.
Izvor: Thinkstock
Kelj listaš izuzetno zdrava i hranjiva namirnica
Izvor: Thinkstock
Dvije šalice sirove brokule sadrže 86 mg kalcija.
Izvor: Thinkstock
Od svih vrsta orašastog voća, bademi imaju najveću nutritivnu vrijednost. Stručnjaci preporučuju dnevnu konzumaciju jedne šake badema. Uz kalcij, oni sadrže kalij, vitamin E i željezo.
Izvor: Thinkstock
Ova je mahunarka odličan izvor kalcija, željeza i vlakana, a sadrži i otporan škrob, zdrave ugljikohidrate koji potiču metabolizam. Sadrži 175 miligrama kalcija po porciji.
Izvor: Thinkstock
Sardine su jedna od najzdravijih vrsta ribe. Uz kalcij, porcija sardina ima i veliku količinu omega 3 masnih kiselina i vitamina D.
Izvor: Thinkstock

Za sve one koji ne piju mlijeko: ovo su namirnice bogate kalcijem

Premda su mliječni proizvodi najbolji izvor kalcija, minerala važnog za zdrave kosti, zube i ispravno funkcioniranje mišića, stanica i živaca, mnogi ih ne konzumiraju jer su vegani ili ih ne smiju konzumirati zbog netolerancije na laktozu. Kalcij je najzastupljeniji mineral u tijelu, od vitalne važnosti za kosti i zube. Organizmu pomaže u održavanju zdravih krvnih žila, regulira krvni tlak te sprečava inzulinsku rezistenciju koja može dovesti do dijabetesa tipa 2. Odraslim osobama potrebno je dnevno oko 700 miligrama kalcija, a puno ga ima i u ovim namirnicama.

RTL/ 2.10.2017. u 15:36

Najnovije

Image
U pastelnim tonovima

O NJENIM KOMBINACIJAMA SE PRIČA! Jelena Đoković zablistala na humanitarnom događanju u zanimljivom kombinezonu

Najgledanije

Image
FOTOGALERIJA

Ovako je izgledalo raskošno vjenčanje sina Šabana Šaulića! Elitni hotel, crveni tepih, zlatna slova i najpoznatija imena srpske estrade

Pogledaj još galerija
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču