Redovita aerobna tjelesna aktivnost čuva i tijelo i psihu.
Izvor: www.profimedia.hr
Image 3980371 (auto)
Image 3980375 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980377 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980379 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980381 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980383 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980385 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980387 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980389 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980391 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980393 (auto)
Izvor: RTL
Image 3980395 (auto)
Izvor: RTL

Znate li koje su dobrobiti aerobnog treninga na zdravlje?

Aerobna aktivnost snižava rizik za brojne bolesti - od infarkta do demencije. Svaka vrsta tjelovježbe je dobrodošla, no aerobna tjelesna aktivnost ima dodatnu prednost nad anaerobnom jer potiče srce i pluća da rade jače. Preporuča se 150 minuta aerobne tjelesne aktivnosti na tjedan, što bi, primjerice, značilo polusatni jogging pet puta tjedno. Ako ne volite trčati, biciklirajte, hodajte, plivajte ili upišite aerobik. Donosimo osam pozitivnih utjecaja aerobne tjelovježbe na zdravlje.

RTL/ 2.12.2019. u 14:45

Najnovije

Image
Rusi slave Putina

Ludnica i euforija u Moskvi. Tisuće pristaša izašlo na ulice u znak podrške pripajanja dijelova Ukrajine

Najgledanije

Image
dan nakon poplave

Pogledajte posljedice nezapamćenog nevremena u Rijeci: Uništene trgovine, poslovni prostori...

Pogledaj još galerija
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču