NUTRICIONIZAM U SVAKODNEVNOM ŽIVOTU

Greške i savjeti jedne nutricionistice

Kao prvo, iako sam nutricionistica i živim zdravim načinom života, danas mi se dogodio gaf: NISAM DORUČKOVALA!

Image
Foto: www.profimedia.hr
shimmer fallback

Ivana Barišić

Ivana Barišić/ 17.6.2019. u 13:20
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Utorak je, sjedim na terasi jednog predivnog restorana u Mostaru i uživam... Temperatura je ljetnih 35 stupnjeva, ja sjedim na terasi i gledam u prirodu.. Odjednom shvaćam da sam na radnim sastancima od jutra, počinjem osjećati nervozu i dodatnu vrućinu... Što mi se to događa???

Kao prvo, iako sam nutricionistica i živim zdravim načinom života, danas mi se dogodio gaf: NISAM DORUČKOVALA! Da, dobro čitate nisam doručkovala, popila sam ujutro tursku kavu i sjela u automobil žureći da ne zakasnim, pritom razmišljajući o svim obvezama koje me danas očekuju prije povratka u Zagreb večeras.

Greška # 1
Preskočila sam prvi i najvažniji obrok u danu!

Greška #2
Vani je jako vruće, a ja ne pijem dovoljno tekućine jer „nisam žedna“. Temperatura raste, nervoza se pojačava, tlak lagano pada, želja za hranom nikada nije bila veća...

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Greška # 3
Pregladnjela sam. Otvaram jelovnik u restoranu i mislim da bih mogla pojesti sve. Koliko puta ste se vi našli u istoj situaciji? 

Kako biste izbjegli ovakva nelagodna iskustva i skupljanje nepotrebnih kalorija, nudim nekoliko savjeta koji će vam pomoći da se osjećate zadovoljno, da imate dovoljno energije i da budete poletni tijekom cijelog radnog dana.

1. Obavezan doručak

Image
intervju

Nutricionistkinje Ivana Barišić i Mirela Marić imaju novi pristup prehrani jer je hrana lijek

Image
intervju

Nutricionistkinje Ivana Barišić i Mirela Marić imaju novi pristup prehrani jer je hrana lijek

Makar se radilo o zalogaju s nogu, ujutro je važno nešto pojesti kako bi se kvalitetno napunili energijom. Moja preporuka je konzumacija cjelovitih žitarica u obliku peciva, zobene kaše (ili nešto slično), malo zdravih masnoća (orašasti plodovi) i sezonsko svježe voće. 
Savjet plus: Ne stignete li pojesti za stolom, usitnite u blenderu i ponesite u obliku shake-to_go varijante.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

2. Hidratacija
Bočica vode, naročito za vrijeme ljetnih vrućina obavezni je accessoire vaše torbice. Bitno je piti tekućinu, najbolje negaziranu vodu, što češće u malim gutljajima. Kada osjetite žeđ, tada je u vašem organizmu već došlo do deficita tekućine, odnosno već ste u laganoj dehidrataciji, što utječe na koncentraciju, fokusiranost, kao i onu nervozu koju sam vam spomenula na početku članka.

3. Planiranje glavnog obroka – RUČAK
Ljeti kada je izuzetno toplo, najbolja preporuka za lagani i energetski ručak je sezonska salata koja će obnoviti svježinu vašeg organizma. Sezonske salate pune su vlakana, vitamina i minerala (matovilac, zelena salata, rajčica, ribana mrkva) s kombinacijom mesa, ribe ili grahorica kao izvorom proteina.

Savjet plus: Pobrinite se da na tanjuru da imate minimalno 3-4 različite boje. To je obrok nakon kojeg vam se neće spavati te koji će vam dati dovoljno energije kako biste nastavili s radnim danom i bili fokusirani na posao.

O autorici: 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
<strong>Ivana Barišić</strong>,

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Više s weba

Više s weba

Pročitajte još

Image
tuga nakon blagdana

Bolni gubitak zvijezde emisije 'Lovci na nekretnine': 'Donio je jako puno radosti u moj život'

Image
OD 21:15 SATI

Što vas danas očekuje u seriji 'Miriše na ljubav'? Serkan odluči priznati Edi zašto ne želi djecu

Image
SVAKA ČAST

Željka Mateša je nova zvijezda TikToka! Za RTL.hr kaže: 'Na ovo su me potaknuli kupci u trgovini'

Imaš priču? Javi nam se!

Imaš priču, ekskluzivu ili jednostavno temu za koju bi se trebalo čuti? Javi nam se, a mi ti jamčimo anonimnost.

Pošalji priču