Čak 30 boja / Dizajnerica Diana Viljevac: 'Zašto u tmurno i hladno jutro ne bismo obojili svijet?'

Image
Foto: Karmen Poznić

Najveći odmak od dosadašnjih kolekcija dizajnerica je napravila kroz kolorističko bogatstvo, te osim inovativnih modela haljina nudi paletu od 30 boja

17.9.2018.
13:29
Karmen Poznić
VOYO logo

Svakom kolekcijom dizajnerica Diana Viljevac pridobiva nove obožavateljice svojim prepoznatljivim dizajnom i estetikom. Novom kolekcijom dodatno je učvrstila reputaciju brenda posvećujući kolekciju samouvjerenim ženama, i nagovijestila obojenu jesen.

Image
Foto: Karmen Poznić
Image
Foto: Karmen Poznić

(FOTO: Karmen Poznić)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kolekcija Jesen 2018. broji 12 haljina, konstrukcijski zamišljenih da naglase liniju tijela i obline te prekriju nedostatke na tijelu. Bazirana je na klasici uz blagi odmak u vidu različitih vrsta izreza te minimalnih detalja.

Ipak, najveći odmak od dosadašnjih kolekcija dizajnerica je napravila kroz kolorističko bogatstvo, te osim inovativnih modela haljina nudi paletu od 30 boja, dok odabir boje prepušta mašti i željama svojih klijentica koje tako u svom ormaru imaju unikatni i personalizirani proizvod.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Karmen Poznić
Image
Foto: Karmen Poznić

(FOTO: Karmen Poznić)

Vizualni identitet brenda očuvan je, dakle, krojevima koji odišu jednostavnošću i elegancijom, no prkos jeseni kroz dodatak jarkih boja dizajnerica objašnjava kao potrebu da stvara uravnoteženi kontrast: „Boje su važne jednako koliko i kroj koji nosimo. Uz utjecaj koji boje imaju na naše osjećaje i raspoloženje, pokušala sam spojiti nespojivo i ponuditi klijenticama blagi odmak od uobičajenog. Zašto u tmurno i hladno jutro ne bismo obojili svijet?“

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Karmen Poznić
Image
Foto: Karmen Poznić

(FOTO: Karmen Poznić)

Dosadašnji koncept izbacivanja nove kolekcije svakih mjesec dana i sudjelovanja klijentica u stvaranju vlastite haljine putem odabira boja pokazao se iznimno uspješnim stoga dizajnerica nastavlja s radom fokusiranim na potrebe i reakcije kupaca: „U ovu kolekciju utkano je dosadašnje iskustvo te želje klijentica koje uvijek s radošću poslušam. Sretna sam kada mogu usrećiti druge, vjerujem da se kupci u Showroom-u na adresi Šenoina 11/2. kat osjećaju ugodno i da im puno znači što ih prilikom kupnje, osim mene, dočekuju i educirane dizajnerice i što osim s haljinom iz Showroom-a odlaze i sa savjetom.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo