novost na modnoj sceni / Dosta izazovnih minica i raskopčanih košulja, vrijeme je za katoličku modu: predstavljamo odjeću za vrsnu biblijsku ženu

Polako se pridružujemo dominatnom katoličkom trendu u Hrvatskoj i prvi bilježimo da taj trend ima i svoj modni izričaj

6.10.2016.
22:50
VOYO logo

Novi hrvatski modni brend, ali malo drukčija odjeća. Haljine do ispod koljena, ruke pokrivene, ništa pripijeno, ništa prozirno.

"Naši modeli su jednostavni, ženstveni... Imamo košulje, haljine, one su specifične u tim duljinama rukava, trofrtaljni. Suknje su uvijek malo ispod koljena", kaže Gordana Škiljić, direktorica tvrtke Psari.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Gordana Škiljić autorica je ovog brenda koji se koristi kršćanskim simbolom ribe i mogao bi se opisati kao moda za katolkinje.

Svojom odjećom, kaže, želi potaknuti dostojanstvo u odijevanju i oživjeti biblijski ideal vrsne žene. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Htjeli smo dati još jednu ponudu u svijetu mode za žene koje žive određene vrijednost - jednostavnost, poniznost, ženstvenost i dostojanstvo", kaže Škiljić.

Sve je nacrtano i sašiveno u Hrvatskoj, jedino su materijali talijanski. Nije jeftino, ali dio zarade ide u humanitarne svrhe. Haljine koštaju od 400 do 900 kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dostojanstvena odjeća prodaje se gdje i čarape tvornice Jadran. Direktoru se ideja odmah svidjela.

"Smatram da je linija odlična, proizvodi kvalitetni, da su prihvatljivi za prave žene, izvorne žene, iskonske žene...", kaže Vinko Barišić, direktor Tvornice čarapa Jadran. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pitanje tko kupuje kod njih, Barišić odgovara "lijepe, šarmantne, vrsne, kojima se to sviđa, koje žive takve vrijednosti..."

Vrijednosti koje promiče današnja moda, Gordani se ne sviđaju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U dućanima je šarolika ponuda, ali je činjenica da živimo u vremenu koje razgolićava ženu. Čim vi nekoga razgolitite, vi ga na izvjestan način ponizite... Kroz modu se pozivalo i na vulgarnost, i na anoreksiju, koje nisu pozitivne", pojašnjava Škiljić. 

Nisu pozitivne ni sve reakcije na njezinu konzervativnu liniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Bilo je negativnih i pozitivnih reakcija. Ja imam osjećaj da je bilo više pozitivnih. Zaista smo napravili nešto što je dobro, ohrabrili ženu da ima pravo živjeti svoje dostojanstvo. Time nije nazadna, nego da je ponosna i svjesna toga. To je dobra stvar", kaže Škiljić.

A što o svemu tome misle hrvatski dizajneri? Modele skrojene da čuvaju dostojanstvo pokazali smo Ivici Skoki. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Djeluje mi jako udobno i da je napravljeno od kvalitetnih materijala", kaže poznati hrvatski dizajner. 

Želi im uspjeh, ali kaže, suknji koje pokrivaju koljena ima i u drugim dućanima. I njegova su haljine, kaže, za dostojanstvenu ženu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"I mi smo svi takvi. I Elfsi, i Dojčinović, i Matija Vujica, nitko od nas ne radi modu za proste dame ili modu koja je prevulgarna ili bezveze. Tako da, dobar marketing", kaže Skoko.

Jer Psariju je ovo tek druga sezona, a svi o katoličkoj modi već imaju mišljenje. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo