Krie design / Kristina Burja: 'U modi moramo biti odvažni i napustiti predrasude'

Image
Foto: instagram
Image
Foto: instagram

Hrvatska dizajnerica u svojim kreacijama prenosi ljepote hrvatskog pletera i uvijek pazi da djeluje u skladu s održivim razvojem

24.11.2017.
7:42
instagram
VOYO logo

Hrvatska dizajnerica Kristina Burja, vlasnica brenda Krie Design, predstavila je novu kolekciju u Rimu. UN promiče održivi razvoj u modnoj industriji kako se ne bi zagađivala priroda, izrabljivabljivali maloljetnici u proizvodnji odjeće te kako masovna izrada odjeće ne bi utjecala na onečišćenje okoliša. Na reviji koja je održana u Augustovom forumu, inače zatvorenom za javnost, predstavljeni su modeli u crnoj i zelenoj boji. Nosile su se zakovice, odjevni komadi monumentalnog stila i čipkasta elegancija. Burja dizajnira haljine, traperice, omiljene kožne hlače, sakoe, kapute, kaftane, prepoznatljive torbice (najčešće s resicama). 

Simpatična dizajnerica koristi zemljane tonove ili zagasite nijanse jer žarki tekstil prilikom bojanja odlazi u zemlju i pritom loše djeluje na tlo i vodu. Kristinu rastužuju činjenice o zataškavanju indijske, kineske proizvodnje gdje krojači rade nedopustiv broj sati kako bi se roba plasirala dalje. U područjima gdje su “šivačke zone” čitava sela snose velike posljedice zbog onečišćenja atmosfere. Njihova loša kvaliteta života nauštreb masovne proizvodnje i iscrpljivanja materijala iz prirode nije dugoročno rješenje. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Mirela Matejka
Image
Foto: Mirela Matejka

Kristina Burja kaže kako se u inozemstvu više brige posvećuje autentičnosti, razvoju osobnog stila i modnog izričaja. Kod nas ljudi vole velike brendove, žele imati ono što je masovno predstavljeno i inspirirani su reklamama velikih svjetskih brendova. Kristina stranim građanima Hrvatsku predstavlja kao zemlju širokih resursa, plodnog tla i prekrasne jadranske obale. Ona je saveznik u prenošenju ljepote hrvatskog pletera koji dominira na kožnim jaknama. Strance priča o pleteru, koja seže daleko u povijest posebno zaintrigira. Ponosna je na zemlju u kojoj živi. “Imamo bogatstvo vode, zemlje, resursa koje bismo trebali cijeniti i koristiti za sebe, a prirodi vraćati mjerom u kojoj je razgradivost, pažnja i briga za život onih koji će sutra doći, na prvom mjestu.”

Najveća prodaja dostigne se ljeti kada su butici na obali prepuni stranih turista koji čeznu za inovativnošću modela, pričom koja stoji iza svakog kroja i zadivljenošću koncepta koji odlikuje Krie design.  Kristina je svoju ljubav prema odjeći učinila poslovnim pothvatom, no ono što ju svakoga dana iznova pokreće  je zadovoljstvo kupaca, njihovi pozitivni komentari I privrženost koju gaje nakon što uoče njezin smisao za lijepo. Mnoge poznate dame rado nose odjeću s Krie Design potpisom. Pjevačica Indira Levak voli Kristinine kreacije kao i Marijana Batinić, Sonja Kovač, Lejla Filipović, Ivana Šundov, Ana Begić, Maja Bajamić… 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Showroom u Jablanskoj odiše vizualnom jednostavnoću, logom na zidu kojeg je sama nacrtala i njezinim smiješkom, pristupačnošću kojim kupovinu učini još zanimljivijom. Rado pomaže zainteresiranima prilikom odabira. Unaprjeđuje objave na društvenim mrežama, uspostavlja komunikaciju s mlađim i starijim generacijama. Čak je osmislila traperice za mame i kćeri koje svima stoje kao salivene. Hlača ima u svim varijantama: od podrapanih, sa zakovicama, do onih ozbiljnijeg karaktera. 

Image
Foto: instagram
Image
Foto: instagram

Kristina govori da se u Hrvatskoj najbolje prodaju haljine jer si žene žele za svečanu prigodu priuštiti interesantne kreacije. “U Americi je slika drugačija. Podjednak je interes i za statement komadima koji se nose u dnevnim kombinacijama. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kombinirati se mogu sportske i elegantne stvari, cipele u jednoj boji, a torbica u drugoj. Cilj je biti odvažan, dobro se osjećati u svojoj koži i pokazati novitet kojim dokazuješ da se znaš dobro urediti bez konvencionalnih standarda koje ti nameću svjetski dizajneri, a njih potom kopiraju robne kuće izbacujući buduće bestsellere. 
Biti dobar prema okolišu znači voljeti sebe, poštovati druge i ne dopustiti da odjeća bude razlog za nehumanost koja rezultira poražavajućim statistikama za čovječnost”, poručuje Kristina za kraj.

Image
Image

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Senorita 89
Versailles
Brak na prvu
Samit
Tajne vinove loze
default_cta
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Brak na prvu Australija
Yu-Gi-Oh sevens
default_cta
Obiteljske tajne
San snova
Cijena strasti
VOYO logo