Švedski način / 'Ljepota na moj način': ljepota ne poznaje pravila i okvire

Image
Foto: John Pavlish

Švedska kozmetička kompanija Oriflame predstavila je najnoviji slogan 'Ljepota na moj način' i nove ambasadore branda

30.3.2018.
10:00
John Pavlish
VOYO logo

U ugodnom ambijentu caffe galerije Velvet, kozmetička kompanija Oriflame predstavnicima medija prezentirala je svoj novi slogan „Ljepota na moj način“. Također, predstavila je i nove brand ambasadore, a kako najbolji idu uz najbolje dokazali su još jednom izabravši ne jednog već čak 5 novih ambasadora. 

Novi ambasadori branda su glazbenica Ana Opačak, modna dizajnerica Loreta Gudelj Barać, kick-boksačica Vedrana Halinčić, akademski kipar Hrvoje Dumančić i SOS mama Verica Filipčić. Jedna od ambasadorica, Ana Opačak, krasi novi katalog, a koliko im je svima Oriflame kozmetika neizbježna u svakodnevnoj beauty rutini mogli smo čuti u njihovim predstavljanjima okupljenima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: John Pavlish
Image
Foto: John Pavlish

(FOTO: John Pavlish)

'Ljepota na moj način' novi je koncept kozmetičke tvrtke Oriflame, koji su nam predstavili Igor Crnogaj, Country Manager za Hrvatsku i Sloveniju, Kosovka Tičić, Generalna direktorica za tržišta Zapadnog Balkana, i Marijana Zonić, Regionalna marketing menadžerica za tržišta Zapadnog Balkana. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Tijekom desetljeća razvoja i poslovanja profilirali smo se u jednu od najkvalitetnijih i najprepoznatljivijih kozmetičkih tvrtki koje posluju putem direktne prodaje. Upravo iz tog razloga, sretni smo što smo izgradili mrežu prijatelja i partnera koja iz godine u godinu raste', istaknula je Kosovka Tičić.

Image
Image

(FOTO: John Pavlish)

Tekst se nastavlja ispod oglasa

'Danas poslujemo u više od 60 zemalja diljem svijeta, a u Hrvatskoj smo jedan od najpopularnijih kozmetičkih brandova od 1996. godine. Temeljitim istraživanjem tržišta došli smo do slogana „Ljepota na moj način“ koji je nova brend poruka, ali i misija kompanije. Već 50 godina tražimo i pronalazimo ljepotu u svim ženama svijeta, a ono što smo tijekom tog vremena naučili je da ljepota ima beskrajno mnogo lica. Ljepota ne poznaje pravila i okvire, ljepota je sloboda kojom žene diljem svijeta žive svoje jedinstvene razlike baš svakoga dana. Svatko je lijep na svoj, jedinstveni način, a mi smo tu da ljepotu podržimo i naglasimo.“, rekao je Igor Crnogaj.

Kroz godine razvoja svojim visokokvalitetnim proizvodima tvrtka Oriflame transformirala je živote milijunima ljudi diljem svijeta, a dvadesetogodišnjim iskustvom na hrvatskom tržištu nametnuli su se kao vodeća tvrtka u sektoru kozmetike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo