festivalska moda / Na INmusic se ove godine ide u Borovo čizmama!

Pod motom 'Čizme na noge' i 'Ready to rock' tvrtka Borovo lansirala je novu liniju gumenih čizama. I sve zbog nekoliko zadnjih kišnih sezona INmusic festivala. Suradnja dvaju jakih domaćih brendova INmusica i Borova, rezultirala je prvim službenim festivalskim čizmama, ali i totalnim buđenjem svojedobno zaboravljene hrvatske tvrtke

10.6.2015.
17:58
VOYO logo

Vukovarska tvrtka Borovo, jugoslavenski sinonim za cipele, u posljednjih se nekoliko sezona potpuno probudila. Nakon što su prije nekoliko mjeseci lansirali fora balerinke, sada su u suradnji s INmusic festivalom napravili i liniju gumenih čizama. Padne li opet kiša na Jarunu, blato će biti podnošljivije uz Redy to rock čizmice.

"Napravljene su od prirodnog kaučuka, ručno u svakoj fazi proizvodnje u našoj tvornici ovdje u Vukovaru", kazala je direktorica marketinga Borova Jasmina Matiša.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ova legendarna tvornica koja opstaje već 84 godine, proslavila se famoznim Borosanama, bezvremenskim Startasicama i balerinkama, a njihovi modni aduti u novom ruhu osvajaju sve fashioniste. 

Očito da rade neki pametni ljudi u Borovu, koji su svjesni društva, u kojem smjeru idu trendovi i na kraju krajeva - na mladima uvijek sve ostaje. Zašto ne bi neki turist ponio sa sobom iz Hrvastke tenisice ili čizme? Nema boljeg suvenira od toga", rekla je modna blogerica Petra Nižetić.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Uz super izgledi funkcionalnost, ova čizma ima puno veći značaj - onaj društveni.

"Potiče domaću proizvodnju, modernizira imidž Borova i upravo širi tu svijest o kvaliteti hrvatskog proizvoda", pojašnjava Jasmina Matiša.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Čizma je vrlo pogodno sredstvo koje se uz malu intervenciju pretvara u vrlo atraktivni modni detalj", dodao je direktor INmusic festivala Zoran Marić. 

Međutim, ovu obuću nećete moći kupiti u trgovinama. Sretnici će ih moći osvojiti preko društvenih mreža. Kako god došli do njih, na ovogodišnjem će INmusicu, koji počinje 22. lipnja, biti apsolutni must have. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
hABAZIN VS. mAGYAR
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Još jedna runda
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Nado
Otok iskušenja
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo