Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
pozitivan odnos prema tijelu

Najseksi je kada se osjećaš ugodno u vlastoj koži: kampanja koja je angažirala 'stvarne' muškarce

Najnovija kampanja modne kuće Aerie želi poručiti kako je seklsi kada se osjećaš ugodno u svojoj koži, pa su za nju angažirani muškarci različitih proporcija i stilova

Image
Foto: Aerie
Vijesti.hr/ 28.3.2016. u 15:10
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Nakon što je modna marka Aerie dobila mnoge pohvale jer je odbila retuširati modele u svojim reklamnim kampanjama i jer ne angažira samo 'mršavice', sada je ponovno oduševila javnost.

Naime, ovaj put su za liniju donjeg rublja i kupaćih kostima angažirali takozvane stvarne ljude s takozvanim stvarnim proporcijama. 

{"RELATED":1871599

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Za najnoviju kolekciju muškog donjeg rublja izabrali su četiri muškarca različitih tjelesnih oblika kako bi poručili da su sva tijela lijepa. Aerie je time poslao poruku o važnosti prihvaćanju samih sebe, svojih nedostataka i osjećanju ugode u vlastitom tijelu.

Upravo se čita

"Pravi ti si seksi", poruka je ove hvale vrijedne kampanje koja poručuje da je najvažnije da se osjećaš sretno sam ili sama sa sobom, bez obzira imao/la nekoliko kilograma viška ili manjka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ovu kampanju je predstavila Iskra Lawrence, koja je već prije sudjelovala u Aerie kampanjama.

"Aerie se nada kako na ovaj način promovira pozitivan odnos prema tijelu, bez obzira na rod. Kampanja se temelji na širenju samopuzdanja i pozitivne energije", obrazlažu.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Vijesti.hr/ 28.3.2016. u 15:10
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba