' Razigrani brend bogate povijesti' / Startasice osvajaju Ameriku: New York Times nahvalio popularne platnene tenisice

Image
Foto: Startas

New York Times u tekstu naslovljenom 'Razigrani brend tenisica bogate povijesti' donosi priču o vukovarskoj tvornici Borovo i poplarnim startasicama

27.10.2016.
10:30
Startas
VOYO logo

Kultne hrvatske platnene tenisice Startas osvajaju američko tržište. Nakon što je modna biblija časpopis Vogue pisao o startasicama, isto je učinio i prestižni New York Times.

New York Times u tekstu naslovljenom Razigrani brend tenisica bogate povijesti donosi priču o vukovarskoj tvornici Borovo. Ističu kako su se ove popularne tenisice počele proizvoditi davne 1976.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Svatko tko je htio biti cool, morao je imati barem jedn par ovih kultnih i udobnih tenisica", izjavio je predstavnik Borova u Americi Robert Grgurev u spomenutom članku.  

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Startasice se i dan danas ručno proizvode, a odnedavno se mogu kupiti i u SAD-u.

Članak prate i fotografije tri para startasica, koje neodoljivo zovu da ih priuštite svojim stopalima. Srećom, prihvatljive su svakom budžetu. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Otok iskušenja
Senorita 89
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
default_cta
Brak na prvu
Hell's kitchen
Trumbo
Ljubavna zamka
Vlakovi
default_cta
Pevačica
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Cijena strasti
VOYO logo