Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
početak dana

5 vrsta doručaka koje treba obavezno izbjegavati, a mogli biste se iznenaditi

Hrana koju jedete za doručak može učiniti vaš dan boljim ili lošijim jer će vam odrediti vašu količinu energije. Kliknite na 'SLJEDEĆA' i pogledajte koju hranu treba ipak izbjegavati

Image
Foto: www.pixabay.com
Život i stil/ 29.7.2019. u 10:15

Jutro je početak

Dakle, što bi to trebalo jesti na početku dana? "Odlučite se za doručak koji uključuje cjelovite žitarice, povrće, voće i proteine", kaže nutricionistkinja Alexandra Oppenheimer Delvito. To uključuje namirnice poput zobenih pahuljica, bobičastog voća, omleta od špinata i luka i grčkog jogurta. 

(Foto: Pexels)

https://rtl-static.cdn.sysbee.net/image/dorucak-9ceb6ca491b8ac6835853cd96681b598_view_article_new.jpg?v=20

"Cilj je obrok s 25 do 30 grama proteina i najmanje 3 grama vlakana. Potražite zdrave masti, poput onih koje se nalaze u orasima ili avokadu. Ako namjeravate zasladiti, konzumirajte male doze prirodnih šećera poptu bibičastog voća ili male količine meda", kaže nutricionistkinja Keri Gans za Men's Health. također je i vrlo važno znati koje hranu ne biste trebali jesti u jutarnjim satima.

1/6
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
U Dioklecijanovim podrumima

Sezona vrhunskih partyja u Splitu produžena 'Keep Walking' eventom

Pročitajte još

Image
U Dioklecijanovim podrumima

Sezona vrhunskih partyja u Splitu produžena 'Keep Walking' eventom

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba