prema izboru čitateljica i čitatelja portala žena.hr / alverde maslac za tijelo od ulja makadamije i karite maslaca osvojio titulu 'Proizvod godine'

Image

U srijedu, 12. prosinca 2018. portal žena.hr dodijelio je titulu „Proizvod godine“ u kategoriji prirodna kozmetika dm-ovom proizvodu vlastite marke alverde maslac za tijelo od ulja makadamije i karite maslaca, prema odabiru svoji čitateljica i čitatelja.

14.12.2018.
16:37
VOYO logo

Sedmu godinu za redom portal žena.hr proveo je odabir „Proizvoda godine“prema glasovima svojih čitatelja i čitateljica koji su imali priliku odabrati najbolje nove proizvode na hrvatskom tržištu u 2018. godini. I ove godine u odabiru su sudjelovali proizvodi dm marke, a najviše ocjene za proizvod prirodne kozmetike  dobio je alverde maslac za tijelo od ulja makadamije i karite maslaca kojega odlikuje izvrstan omjer cijene i kvalitete.

alverde maslac za tijelo od ulja makadamije i karite maslaca  njeguje, štiti i dubinski hidratizira kožu, a pritom ne sadrži sintetičke mirise, bojila niti konzervanse, kao niti ostali proizvodi iz linije dm-ove marke prirodne kozmetike alverde.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Image

Više informacija o liniji alverde.

 „U ime dm-a zahvaljujem čitateljicama i čitateljima portala žena.hr što su u kategoriji prirodna kozmetika odabrali proizvod iz naše linije alverde kao najbolji u 2018. godini. Drago nam je što kupci prepoznaju kvalitetu dm-ovih robnoj marki, jer kod alverde proizvoda, baš kao i kod proizvoda svih naših marki, dm preuzima odgovornost za cjelokupni proizvodni lanac. Utemeljena  1989. kao prva njemačka trgovačka marka u segmentu prirodne kozmetike, marka alverde višestruko je nagrađivana, a između ostalog proglašena je i jednom od tri ekološki najodrživije marke u Njemačkoj. U dm-u ćemo nastaviti razvijati inovativne proizvode koji će pratiti potrebe naših kupaca, uz sve veći fokus na ponudu prirodne preparativne i dekorativne kozmetike. U ime dm-a zahvaljujem organizatoru projekta Proizvod godine, portalu žena.hr, što nam pomaže da još bolje prepoznamo potrebe naših kupaca“,  izjavila je Vesna Manojlović , menadžerica za asortiman prirodne kozmetike u dm-u.

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
Senorita 89
Brak na prvu
Samit
default_cta
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
Barbapapa
default_cta
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
VOYO logo