promo / Costa Coffe napokon stiže u Hrvatsku! Manje od 5 % svih zrna kave u svijetu smatra se dovoljno dobrima za šalicu ovog zadovoljstva

Image
Foto: Promo

Hrvatska je jedno od prvih tržišta skupine Coca-Cola HBC na kojem je uvedena robna marka Costa Coffee. Ulazak u kategoriju kave u skladu je s vizijom Coca-Cole HBC da postane vodeći partner u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu.

20.10.2020.
14:24
Promo
VOYO logo

Coca-Cola HBC Hrvatska među prvima je u Skupini Coca-Cola HBC predstavila ponudu proizvoda robne marke Costa Coffee. Ulaskom u tržišnu kategoriju kave, Coca-Cola HBC potvrdila je predanost svojoj viziji da postane vodeći partner u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu nudeći svojim kupcima i potrošačima najjaču, najširu i najprilagodljiviju ponudu proizvoda.

Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju izjavila je: „Kava je jedna od tržišnih kategorija koje nam pomažu da postanemo vodećim partnerom u prodaji pića za svako doba dana i za svaku prigodu. Uvrštavanjem jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu vjerujem da možemo postati najbolji partner našim kupcima osiguravajući im najbolja iskustva u klasi. Naše bogato iskustvo, znanje i ljudi daju nam sve što je potrebno da s punom snagom i entuzijazmom iskoristimo ovu priliku“.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

(FOTO: Promo) 

Nakon što je tvrtka The Coca-Cola Company u kolovozu 2018. godine kupila Costu Coffee, Coca-Cola HBC postala je prvi punioničar u Coca-Colinu sustavu koji ovu robnu marku uvodi na svojih 28 tržišta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ponuda Coca-Cole HBC Hrvatska sastojat će se od široka asortimana mješavina i formata robne marke Costa Coffee. Cjelovita ponuda proizvoda robne marke Costa Coffee uključivat će prženu kavu u zrnu, mljevenu kavu i kavu u kapsulama čime se pokriva širok raspon želja i potreba kupaca i potrošača. Svoje planove povezane s uvođenjem robne marke na tržište Coca-Cola HBC Hrvatska prvo će provesti u djelo u maloprodaji unoseći tako izvanredno iskustvo robne marke Costa Coffee u domove potrošača, a potom i u kanalu za ugostiteljstvo te u pokretu. Coca-Cola HBC Hrvatska, u ovome trenutku, na tržištu neće otvarati prodavaonice Costa Coffee.

O robnoj marki Costa Coffee

Costa Coffee, koju su 1971. u Londonu osnovala braća Sergio i Bruno Costa, doseljenici iz Italije, sad posluje na 31 međunarodnome tržištu uz više od 2700 kafića u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj te još više od 1200 kafića diljem svijeta. Najbrže je rastući lanac kafića u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj a prema izboru potrošača tih zemalja (2010. – 2019.) tvrtka je dobila nagradu za najbolji lanac kafića neke robne marke u Ujedinjenome Kraljevstvu i Irskoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Costa Coffee brine o kvaliteti i održivosti svojega proizvoda. Braća Costa isprobala su 112 mješavina prije nego što su se odlučila za onu dostojnu toga da postane Signature Blend, mješavina po kojoj su postali prepoznatljivi. Danas se manje od 5 % svih zrna kave u svijetu smatra dovoljno dobrima za Costu Coffee, a sva zrna kave koja upotrebljava Costa Coffee imaju certifikat organizacije Rainforest Alliance. Costa Coffee usto poštuje stroge standarde kojima se štite biljni i životinjski svijet, prirodna staništa, radnička prava i mjesne zajednice.

Image
Foto: Promo
Image
Foto: Promo

(FOTO: Promo) 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

O Coca-Coli HBC Hrvatska

Coca-Cola HBC Hrvatska jedna je od najvećih tvrtka u industriji bezalkoholnih napitaka u Hrvatskoj, a ujedno je i ovlaštena punionica tvrtke The Coca-Cola Company. Coca-Cola HBC Hrvatska jedina je tvrtka u državi koja proizvodi i distribuira Coca-Coline proizvode, među kojima je i Coca-Cola, koja se u Hrvatskoj počela proizvoditi 1968. Sjedište je tvrtke u Zagrebu, gdje je smještena i punionica, a proizvodi se distribuiraju putem šest tvrtkinih skladišta i distribucijskih centara.

Prodajna se ponuda tvrtke sastoji od vodećih robnih maraka Coca-Cole, Coca-Cole Zero, Fante i Spritea, zatim domaćih robnih maraka te robnih maraka pod ovlasnicom drugih tvrtka. Coca-Cola HBC Hrvatska neprestano traži nove prilike kako bi proširila svoju prodajnu ponudu i tako omogućila potrošačima u Hrvatskoj što veći izbor svojih proizvoda. Tvrtka poduzima sve mjere u cilju osiguranja najviše kvalitete svojih proizvoda. Usto, snažan se naglasak stavlja i na održivi razvoj poslovanja, koji je usko povezan s održivim razvojem zajednica u kojima tvrtka posluje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Coca-Cola HBC Hrvatska dio je skupine Coca-Cola HBC koja posluje u 28 država i opskrbljuje tržište od oko 595 milijuna stanovnika. Skupina je proglašena svjetskim predvodnikom u industriji napitaka u sklopu svjetskoga i europskoga Dow-Jonesova indeksa održivoga razvoja, a također je uvrštena i u indeks FTSE4Good. Dionice Coca-Cole HBC uvrštene su u najviši razred Londonske burze, tzv. premium listing (LSE: CCH), a kotiraju i na Atenskoj burzi (ATHEX: EEE).

Za dodatne podatke posjetite mrežnu stranicu https://hr.coca-colahellenic.com/hr/.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Gajin svet
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
default_cta
Cijena strasti
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
default_cta
Obiteljske tajne
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
default_cta
VOYO logo