Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Brzo i korisno

Prije nego uskočite u kupaći kostim: Jednodnevni plan prehrane za 'ravnanje' trbuha i čišćenje tijela

Za mišićavo tijelo morali smo raditi cijelu godinu, ali možemo izgledati utegnutije uz ovaj jednostavni plan

Image
Foto: Thinkstockphotos.com
Tabloid.hr/ 21.7.2019. u 16:06
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Osim što vam može biti neugodno i bolno, napuhani trbuh može i drastično narušiti vaše samopouzdanje. No, radi se o problemi s kojim se bore čak i osobe koje redovito vježbaju i jedu zdravo. 

>> Čaj za koji vjerojatno nikad niste čuli pravi je supernapitak za zdravlje

Tipični okidači napuhavanja su:

  • dehidracija
  • slana hrana
  • prebrzo žvakanje
  • gazirana pića
  • teška hrana
  • hormoni

Za trbušnjake smo trebali raditi cijelu zimu, ali uz ovaj jednodnevni plan, koji donosi MindBodyGreenmožete se riješiti osjećaja napuhanosti i vizualno 'smanjiti' trbuh. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: Thinkstockphotos.com
Image
Thinkstockphotos.com

(FOTO: Thinkstock)

Ujutro popijte sok limuna s toplom kako biste osvježili tijelo i potaknuli metabolizam. Kroz cijeli dan unosite dovoljno tekućine, najbolje vode, a izbjegavajte gazirana pića i mlijeko.

Upravo se čita

Image
užas

Velika tragedija u Rijeci: U vodenoj bujici preminuo muškarac, pronašli ga ispod automobila

>> Stalno ste umorni, a velika nužda je 'neobična'? Možda je riječ o intoleranciji na gluten

Doručak

Za doručak pojedite smoothie s kefirom. Bakterije koje se nalaze u fermentiranim proizvodima poput kefira ili jogurta su dobre za probavu i uklanjaju upalne procese u tijelu. Pomiješajte kefir s borovnicama, malo đumbira, šakom špinata i ledom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image

crveni špinat

Foto: Pexels
Image

crveni špinat

Pexels

(FOTO: Pexels)

Ručak

Za ručak servirajte salatu sa špinatom i pečenim šparogama te meko kuhanim jajima. Šparoge su idealne za ravnanje trbuha i uklanjaju toksine iz tijela. Začinite salatu origanom, ružmarinom te dodajte maslinovo ulje, papar i malo soli.

Večera

Večera može biti nešto 'jača', ali ju jedite oko 19 ili 20 sati kako biste dali tijelu dovoljno vremena da probavi prije spavanja. Za večeru servirajte losos sa svježim travama te salatu od krastavca. Losos prelijte kombinacijom maslinovog ulja i limunovog soka te preko stavite mentu i začine po izboru.

Tabloid.hr/ 21.7.2019. u 16:06
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
UNIKATNI I POSEBNI KOMADI

INDIZAJN SAJAM: najbolji domaći kreativci i produkt dizajneri ponudit će vam svoje originalne radove

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba