dm svijet / Prvi korak i zašto ga je (ponekad) tako teško napraviti

Image
Foto: dm

Novi je dan, baš kao i u pjesmi nove dm-ove reklame

9.8.2019.
9:00
dm
VOYO logo

Sigurno svi imate ne samo jednog nego više prijatelja koji vjerno, već godinama, njeguju isti ili sličan stil. Omiljena boja, vrsta odijela koje nosi, cipele, katkad i brada i frizura slične su njegovim već dobro poznatim izdanjima. Kod takvih izdanja, naime, nema nepoznanica, a mogućnosti nenamjernih ´grešaka´ svedene su na najmanju moguću mjeru. No, time i mogućnosti samorazvoja jer najviše učimo baš onda kada hrabro zakoračimo u nepoznato.

Upravo se promjenama pozabavila nova internacionalna imidž-kampanja tvrtke dm. No umjesto dijeljenja savjeta kako promjene spriječiti, dm se odlučio na drukčiji pristup – kratki filmovi pokazuju da je svaka promjena ujedno i prilika za prikupljanje novih iskustava i nastavak vlastitog razvoja. I ne samo to – s ključnom porukom kako unutarnje borbe i dvojbe predstoje svakoj promjeni, dm-ovi filmovi ohrabruju na prvi korak do promjene i izlaganje novim izazovima, čime ujedno motiviraju ljude na promjenu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Puni potencijal mogu ostvariti samo oni koji su spremni

Dugogodišnji slogan „Tu sam čovjek, tu kupujem“ kojim dm naglašava kako mu je u središtu pažnje čovjek i njegove potrebe, ovaj put sasvim dolazi do izražaja jer ponekad je samo malo motivacije, lijepe riječi i ohrabrenja potrebno kako bismo napravili zaokret u svom životu i uistinu ga okrenuli nabolje. Svoj puni potencijal mogu iskoristiti samo oni koji su na to spremni, zaključak je svih pet kratkih videa koje je dm pripremio kao ljetno osvježenje. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I vjerojatno nije bilo bolje pjesme od „It's a new day“ nove glazbene dive Anouk koja bi bolje opisala promjenu. I sama se Anouk u spotu za svoj hit svakih nekoliko sekundi pojavljuje s drastično izmijenjenim imidžom neumorno ponavljajući kako uvijek postoji novi dan za sve nas. Nova prilika da učinimo nešto drukčije za druge i za sebe. Pa zašto ne isprobati i nešto promijeniti – na primjer, počevši s frizurom koju kasnije možete njegovati SEINZ. premium markom dostupnom u dm-ovim prodavaonicama prepoznatljivom po crno-bijelom imidžu koji prenosi poruku o odvažnosti, ali i svježini, postojanosti i visokom stilu.

A potom veselo i nasmijano krenuti u novi dan i novi život!

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više informacija potražite na dm-ovoj internetskoj stranici.

https://gdehr.hit.gemius.pl/_%5BTIMESTAMP%5D/redot.gif?id=p4Obk.eX5ANAo9u6T_I7w7RI33OWJWNwNfyDLgacT5n.S7/fastid=bkiqvwnjncfbwieywmkpjkdjmakv/stparam=yopphnjmyo/nc=0/gdpr=0/gdpr_consent=
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Brave
Versailles
hABAZIN VS. mAGYAR
Senorita 89
Brak na prvu
default_cta
Samit
Molitva prije zore
Hell's kitchen
Ljubavna zamka
Pevačica
default_cta
Barbapapa
Brak na prvu Australija
Obiteljske tajne
Otok iskušenja
Cijena strasti
default_cta
VOYO logo