Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
bez masnih naslaga

4 namirnice koje nikako ne smijete jesti nakon 16 sati - lijepe se na trbuh

Postoje namirnice koje svakako trebate izbjegavati, a ove četiri nikako nemojte konzumirati u poslijepodnevnim i večernjim satima

Image

Dovoljno je poduzeti male korake i usvojiti ne pretjerano 'revolucionarne' nove navike koje će pojedinca učiniti zadovoljnim i sretnim te dokazano pozitivno utjecati na njegovo mentalno zdravlje, tvrde znanstvenici s londonskog University Collegea.

Dobra je vijest to što je najčešće riječ o izmjenama koje se mogu vrlo jednostavno uklopiti u vaš svakodnevni način života, a zbog njih ćete se osjećati puno bolje, smatraju londonski znanstvenici.

Predlažu jednostavne i lako primjenjive korake koji će pojedincu pomoći da poboljša svoje mentalno zdravlje

Foto: Thinkstock
Život i stil/ 10.2.2020. u 11:15
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Paziti na prehranu važno je u svako doba dana, a posebno je važno što jedete navečer. Budući da vam se metabolizam usporava tijekom spavanja, vrlo je važno pred spavanje unositi neprerađenu i cjelovitu hranu koje tijelo lakše pretvara u energiju. Pri tome ćete puno teže dobiti kilograme, piše Shefinds. Postoje namirnice koje svakako trebate izbjegavati, a ove četiri nikako nemojte konzumirati u poslijepodnevnim i večernjim satima.

1. Čips

Čips od krumpira može zvučati primamljivo, ali vjerojatno biste ga trebali izbjegavati. "Općenito, konzumiranje čipsa i slične masne i pržene hrane vodi do nezdrave prehrane, što rezultira debljanjem i negativnim učincima na zdravlje. Sadrži male količine vlakana, proteina i drugih hranjivih tvari. Čips je obično slan ili aromatiziran zbog čega sadrži visoke količine soli", objašnjava Livestrong.

(Foto: Pexels​)

2. Sladoled

Sladoled je još jedna namirnica koju biste vjerojatno trebali izbjegavati ako pokušavate smršavjeti. "Sladoled je hrana bogata ugljikohidratima, a konzumiranje puno rafiniranih ugljikohidrata rezultira taloženjem masnoća na trbuhu", objasnila je dijetetičarka Edwina Clark.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

3. Čokoladice

Zbog male veličine, čokoladice mogu izgledati kao relativno dobra opcija za užinu ili ako poželite nešto slatko. Međutim, ako pokušavate izgubiti kilograme ovo nije dobro rješenje jer se i mali zalogaji zbrajaju.

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(Foto: Thinkstock)

Upravo se čita

Image
U SUBOTU PRVI ISPIT

Kamo s kutijom od pizze, a kamo s tetrapakom? Direktova mala škola razdvajanja otpada

4. Bijeli kruh

Bijeli kruh je još jedna namirnica koju trebate smanjiti ako želite izgubiti kilograme. Zbog toga što je napravljen od prerađenih žitarica, bijeli kruh ima malo količinu vlakana. To znači da vas neće napuniti jednako zasititi kao kruh od cijelog zrna, što znači da ćete ga jesti više. 

Život i stil/ 10.2.2020. u 11:15
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
informirajte se

Čajevi u trudnoći: koje smijete, a koje ne smijete piti dok čekate bebu

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba