Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
male promjene

5 jednostavnih prehrambenih trikova koji čuvaju mozak i psihičko zdravlje, ali i skidaju kilograme

Smatram da se kroz hranu, osnovnu ljudsku potrebu, na vrlo jednostavan način može intervenirati u zdravlje

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 10.2.2020. u 9:12
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dr. Uma Naidoo je psihijatar i chef, a svoje dvije karijere spojio je u jedno osnivajući prvu Kliniku prehrambene psihijatrije u SAD-u, u Massachusetts . Napisao je i knjigu This is Your Brain on Food.

Za portal Inverese otkriva poveznicu između mentalnog zdravlja i prehrane te nas uči kako hrana može pomoći kod anksioznosti i depresije.

"Kao psihijatar, profesionalni chef i znanstvenik nutricionist imao sam odličan temelj da utemeljim ovakvu vrstu klinike, kakva dosad nije postojala.

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(FOTO: Pexels)

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Smatram da se kroz hranu, osnovnu ljudsku potrebu, na vrlo jednostavan način može intervenirati u zdravlje. Hrana nam pruža zadovoljstvo! Stoga, susprezanje od hrane nije održiva navika.

Postupna promjena životnog stila dovodi do održivih, zdravih navika", kaže ovaj liječnik za spomenuti portal. Prvi korak je, dodaje, osvijestiti što jedemo i krenuti s mali trikovima koji će dovesti do velikih rezultata.

Upravo se čita

Image
SVAKA ČAST

Željka Mateša je nova zvijezda TikToka! Za RTL.hr kaže: 'Na ovo su me potaknuli kupci u trgovini'

Ovo su provjereni trikovi koje dijeli dr. Naidoo savjetuje svojim pacijentima:

  • Jedite cjelovitu hranu - umjesto soka od naranče izaberite naranču
  • Konzumirajte pet porcija voća i povrća dnevno
  • Obogatite svoja jela povrćem bogatim vlaknima, vitaminima i mineralima
  • Bobičasto voće trebalo bi se jesti svakodnevno jer obiluje polifenolom koji ga čini odličnim izvorom antiokisdansa
  • Pijte dovoljno vode. Dr. Naidoo preporuča 13 čaša vode dnevno
  • Uvrstite u prehranu proteine iz biljaka, odnosno jedite slanutak, grah, orašaste plodove i sjemenke.

Koja hrana najbolje pomaže kod anksioznosti?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"Najradije pacijentima preporučam namirnice bogate magnezijem poput badema, sjemenki bundeve, graha, špinata, mahuna i indijskih oraščića", završava dr. Naidoo.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
probavni sustav

Možete li jesti jaja nakon uklanjanja žučne vrećice?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba