Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
bolji život

7 novogodišnjih odluka zbog kojih ćete biti sretniji, ali i prihvatiti sebe i svoje tijelo

Uz ove odluke osjećat ćete se sretnije kada se probudite u novoj godini. Možda je vrijeme da promijenite taktiku i prihvatite svoje tijelo

Image
Foto: www.profimedia.hr
Život i stil/ 24.12.2019. u 12:10
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Umorni ste od donošenja velikih novogodišnjih oduka? Svake godine započinjete s novim životom od 1. siječnja? Točno znate što nećete jesti i koliko ćete vježbati. Možda je vrijeme da promijenite taktiku i prihvatite svoje tijelo. Uz ove odluke osjećat ćete se sretnije kada se probudite u novoj godini.

1. Očistite društvene mreže

Pratite poznate osobe na društvenim mrežama koje pokazuju savršene fotografije. Iako neki kažu da ove fotografije mogu biti motivirajuće, zapravo takve usporedbe izazivaju sram kod pratitelja. Očistite sve zbog čega se osjećate loše, fizički ili psihički, piše portal Health.

2. Ignorirajte modne savjete i nosite ono što vam se sviđa

Kao i većina žena, sigurno imate omiljene komade odjeće koje stvarno želite nositi, ali u čuvate negdje u ormaru jer nisu u modi. Za koga se odijevate, za sebe ili modne stiliste?

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

3. Nemojte jesti ono što vam se ne sviđa

"Ako se osjećate loše dok jedete (ovo bih trebao jesti) povećavate stres i smanjujete zadovoljstvo zbog hrane, zbog čega ćete se kasnije pobuniti i prejedati", kaže nutricionistkinja Dana Notte za Health.

Upravo se čita

Image
OD PONEDJELJKA DO PETKA U 20.15 SATI

Vrijeme je za delicije iz Karlovačke županije! Uslast!

Image
Foto: Pexels
Image
Pexels

(Foto: Pexels)

4. Maknite se od prijatelja koji su opsjednuti tijelom

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Ljudi oko vas koji su opsjednuti svojim tijelo i stalno objavljuju fotografije s fitnessa mogu vas odmaknuti s vašeg životnog puta. Možete se fizički odmaknuti od njih, izaći iz grupe ili ih prestati pratiti na društvenim mrežama ako se osjećate loše. 

5. Namjerno budite nesavršeni

Barem jednom mjesečno radite nešto što vam je totalno nepoznato ili u čemu ste loši. Evo zašto: oni koji su opsjednuti hranom i težinom često su perfekcionisti, a suočavanje i izlaganje neuspjehu je način da se oslobode toga.

6. Udahnite duboko nakon svakog obroka

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Svjesnost znači obratiti pažnju na okus, miris i teksturu hrane koju jedete. Svjesno jedenje pomaže vam da više uživate u obroku i primijetite jeste li doista gladni ili ste već siti. Započnite s nekoliko dubokih udaha prije jela i namjerom da primijetite hranu. To uključuje i primjećivanje koliko je ukusna i imate li još mjesta. U hrani biste trebali uživati.

7. Brinite se za tijelo koje imate sada i ovdje

Nećete se početi brinuti za tijelo koje će biti lakše pet, deset ili petnaest kilograma. Nećete se početi brinuti za sebe iduće godine. Nećete se početi brinuti za tijelo kada konačno "zalužite". Zaslužujete to SADA. 

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Ublažite simptome

Nizak krvni tlak u trudnoći: koji su uzroci i kako ga povisiti

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba