Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
zdrave navike

Bez puno muke: Odviknite se od šećera i slatkiša uz ove trikove

Sigurno ste u novoj godini odlučili zdravije živjeti, a manji unos šećera svakako je početak takvog života. Potpuno odricanje od šećera nije lagano, a zvuči čak i nerazumno. Zato je važna ravnoteža. Kliknite SLJEDEĆA i otkrijte kako to učiniti

Image
Foto: www.profimedia.hr
Život i stil/ 22.1.2020. u 11:05

Koliko šećera je dopušteno?

"Dnevno ne bismo smjeli unijeti više od šest žličica šećera. Povećani unos šećera u organizam može potaknuti razvoj dijabetesa, srčanih bolesti, povisiti krvni tlak, masnoće u krvi i razvoj Alzheimerove bolesti. Šećer uvelike utječe na slabljenje imunološkog sustava, samim time potiče alergije, autoimune bolesti, karcinome", objasnila nam je ranije nutricionistkinja Bunić

(Foto: Thinkstock)

https://rtl-static.cdn.sysbee.net/image/slatkisi-u-uredu-572559bc6f69c77ce643bd9829b1b51b_view_article_new.jpg?v=25
1/6
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Obratite pažnju

7 simptoma raka debelog crijeva koje nikad ne biste smjeli ignorirati

Pročitajte još

Image
Obratite pažnju

7 simptoma raka debelog crijeva koje nikad ne biste smjeli ignorirati

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba