Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
koraci su 'in'

Brzo hodanje za brzo mršavljenje: nek' vas noge nose gdje god idete

Brzo hodanje odličan je način rekreacije i najprirodnija čovjekova kretnja koju smo gotovo potpuno zaboravili. Stoga, ostavite auto u garaži i krenite pješke

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 1.6.2017. u 11:54
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Odličan način za skidanje suvišnih kilograma i poboljšanje kondicije je brzo hodanje. Investirati trebati jedino u tenisice.

Hodanje je čovjekova najprirodnija kretnja, a sjedilački način života i korištenje automobila doveli su nas u neprirodno stanje pa gotovo uopće više ne hodamo.

Prosječan čovjek napravi dnevno 4500 koraka, a trebao bi 10.000. Ukoliko vas zanima kako vi stojite s hodanjem, na tržištu postoje - i vrlo su popularni, pedometri - brojači koraka. 

Obično hodanje razlikuje se od brzog ili sportskog hodanja koje je olimpijska disciplina i, suprotno predrasudama, pravi atletski sport koji zahtijeva teške treninge i odricanja, kao i svaki drugi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

No, neka vas to ne obeshrabri. Rekreativno brzo hodanje ne zahtijeva toliko odricanja, sigurno je za kosti i mišiće - u brzom hodanju ima puno manje ozljeda, nego u trčanju te je primjereno svakoj životnoj dobi. 

Prije svega treba savladati tehniku brzog hodanja

Upravo se čita

Image
INTERVJU ZA RTL.HR

Hana Sokač iz 'Života na vagi' o nevjerojatnoj transformaciji: 'Promijenila sam baš sve, kroz tijelo gradim zdravlje'

  • Tijelo je uspravno, gledate pred sebe. Ramena su spuštena, ruke se njišu iz ramena. Šake su blago stisnute, ruke su savinute u laktu pod 90 stupnjeva. Kako se njišu ruke, njišu se i kukovi. Nemojte previše mahati rukama. Pokret je prirodan.
  • Ispružite nogu u korak, stanite petom na tlo, potom spustite tabane pa prste, a na kraju pokreta odgurnite se prstima u drugi korak.
  • Drugu nogu krenite dizati od tla tek kada vam je prva noga dotaknula tlo. To je točka u kojoj se hodanje razlikuje od trčanja. Kod hodanja je uvijek jedna noga na tlu. 
  • Ne zaboravite aktivirati trbušne mišiće i pravilno držati trup. Stražnjicu malo podvucite.
  • Krećete se tako da zajedno rade ruka i suprotna noga. 
  • Nakon što savladate tehiniku, ubrzajte korak.

Tenisice za brzo hodanje

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Tenisice za brzo hodanje nisu tenisice za trčanje. Trebaju biti lagane i fleskibilne, a poželjno je i da imaju anatomski uložak. Kad ih kupujete, birajte broj veće i vodite računa o tome da vam drže petu i ne iritiraju Ahilovu tetivu. Tenisice, kao i svu drugu obuću, kupujte u poslijepodnevnim satima ili navečer kada su noge otečene.

Kilogrami i kalorije

Ukoliko imate 70 kilograma, polusatno brzo hodanje potrošit će 130 kalorija.No, nemojte se opterećivati brojevima i kalorijama, nego jednostavno izađite iz stana i hodajte. Kada se počnete znojiti znat ćete da je to što radite dobro za vaše tijelo, a kada nakon fizičke aktivnosti dođete kući sretni i zadovoljni, neće vam biti bitno koliko ste kalorija potrošili. Naravno, mršavjet ćete, a to će biti još učinkovitije ukoliko se počnete zdravije hraniti. Za početak izbacite slatkiše i zaslađene napitke.  

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
žensko tijelo

Menstruacija poslije poroda: Što očekivati i kada stiže?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba