Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
dovoljno vam samo 5 minuta

Donosimo šest top vježbi za stražnjicu i trbuh!

Kada je riječ o tijelu, najčešće smo nezadovoljni područjem trbuha i stražnjice. Naša Maja Perica našla je način kako se u samo pet minuta na dan, i to u vlastitu domu, na jednostavan način riješiti naslaga oko trbuha i učvrstiti i podignuti stražnjicu. Dakle, više nema izgovora, počinjemo upravo sada!

RTL/ 7.11.2014. u 18:09
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Peta smo najdeblja nacija i ovakvi odrazi u ogledalu nisu rijetkost, no rijetki su oni koji se bace na posao jer trbušnjaci su grozna vježba, a od stražnjice smo davno digli ruke. E pa imamo dobre vijesti - trbušnjaci su out, a uz ove nove vježbe i samo 5 minuta akcije dnevno, možete očekivati rezultate.

Počinjemo s napadom na trbuh!

"Spuštamo na bok, donju nogu zgrčimo, gornju pružimo i iz te pozicije ubacimo aktivaciju odnožja uz aktivaciju kora koji je statičan i uključiti malo bedra i stražnjicu", pojasnio je trener Bojan Medaković.

"Bitno je napraviti eksplozivan zasuk i bitno je naglo zaustaviti. Kroz izdah uvijek radimo kontrakciju. Vježbu možemo raditi s bučicom ili plastičnom bocom vode", naglasio je Medaković.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Traku slobodno zavežite za radijator ili kvaku na vratima.

Cilj je zadržati tijelo uspravno aktivirati core leđa pružena tu je dosta zahtjevno jer imamo polučučanj aktivacija nogu plus donji dio leđa najjača je pa se radi zadnja.

Upravo se čita

Image
užas

Velika tragedija u Rijeci: U vodenoj bujici preminuo muškarac, pronašli ga ispod automobila

Iako su vježbe izvanredne, trbušnajci se ipak klešu u kuhinji. Ako ne promijenite prehranu, zaboravite ravan trbuh.

Kad je stražnjica u pitanju, tu ipak možete ljubovati s omiljenom hranom. Potrebno je samo malo više vježbati. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"Korak po korak s dodatnim rekvizitom postaviti gumu iznad gležnjeva, deset koraka desno, deset lijevo, i probati odradit tri puta. Lagano spustiti stražnjicu do pozicije, aktivirati stražnjicu - nazovimo to stolica ravna površine natkoljenice i trupa", pojasnio je trener.

"Treća kraljevska vježba je bugarski čučanj. Za ovu vježbu nam treba neko povišenje. Iz te pozicije radimo jednonožni čučanj. Dvanaest do petnaest ponavljanja", dodao je Medaković.

Ovih šest jednostavnih vježbi povežite u kružni trening od svega 5 do deset minuta dnevno. Rezultati, provjereno, neće izostati.

RTL/ 7.11.2014. u 18:09
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
muškarci, pripazite

Neugodan miris penisa: Koji su najčešći razlozi i kako ga se riješiti

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba