Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Pomozite si

Evo što trebate učiniti ako osjetite napadaj panike u javnosti

Napadaji panike i tjeskobe mogu utjecati na svakodnevicu. Kako biste smanjili posljedice pripremite se na ovaj način

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 6.6.2019. u 11:18
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Napadaji panike postali su sve češća pojava kod mladih ljudi. Najčešće postoje određeni okidači napadaja, a radi se o tipično stresnim situacijama To su primjerice let avionom, gužve, preveliki pritisak na poslu i iznenadni događaji. 

Teško ih je kontrolirati, ali postoje stvari koje vam mogu pomoći ako osjetite da napadaj dolazi. 

Image
Foto: Pixabay
Image
Pixabay

(FOTO: Pixabay)

1. Imajte 'prvu pomoć' u torbici ili automobilu

Ako ste skloni napadajima koji se događaju izvan kuće, budite uvijek pripremljeni. Možete kreirati vlastiti 'kit' koji ćete nositi uz sebe kad god znate da idete u neku potencijalno stresnu situaciju. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Psihologinja Kristin Bianchi, za Healthline, preporuča da imate sa sobom nešto od sljedećeg: 

  • eterična ulja
  • pepermint
  • papiriće sa smirijućim podsjetnicima
  • mini bojanka

2. Odite na sigurno mjesto 

Napadaji panike mogu učiniti da se osjećamo paralizirano. Može biti teško napustiti gužvu, ali potrebno je što prije se maknuti sa stresnog mjesto. Kad se to dogodi, otiđite do najbliže mirne lokacije sa što manje stimulansa.

Upravo se čita

Image
Sunce malo

Dirljiv video Edine nećakinje koja ide na kemoterapiju: 'Kad odrastem želim biti liječnica'

"To znači da možete izaći na svježi zrak, otići u praznu sobu u uredu ili stavite slušalice, ako ništa drugo ne možete pronaći", kaže Bianchi.

3. Tražite pomoć

Ekstremno jaki napadaji panike mogu izazvati ozbiljne posljedice za zdravlje. Ako ste sami, nemojte se sramiti pitati za pomoć osobe u blizini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

"Prosječna osoba na ulici možda ne zna kako reagirati. Može biti korisno zapisati u mobitel kako vam netko može pomoći u slučaju da trebate potporu nepoznate osobe u neočekivanim situacijama", dodaje Bianchi.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Život i stil/ 6.6.2019. u 11:18
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Najčešći oblik artritisa

Najbolja prehrana za osteoartritis: koje namirnice jesti, a koje izbjegavati

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba