Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Obratite pažnju

Fitness stručnjaci otkrili najčešće greške koje rade početnici u teretani

Teretana se odličan početak za zdraviji način života, ali ove greške značajno utječu na rezultate

Image
Foto: careergirlnetwork.com
Tabloid.hr/ 19.2.2019. u 7:30
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Sve će više ljudi, s dolaskom toplijeg vremena, platiti članarinu u teretani i početi s pripremama za ljeto. Možda se čini jednostavno - sprave za vježbanje su nam servirane, ali to je daleko od istine. 

Treneri i fitness stručnjaci su za Bodybuilding.com otkrili najčešće greške. 

1. Pretjerivanje s kardio treningom

"Pretjerivanje s kardio treningom najveća je pogreška koju vidim u teretani", otkrila je atletičarka Brooke Erickson. Prva pomisao na gubitak kilograma je vježbanje na biciklu, trčanje ili orbitrek. Međutim, idealna linija ne može se postići bez dizanja utega. 

Imajte na umu da žene ne posjeduju dovoljne količine testosterona da razviju mišiće 'preko noći.' 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: Thinkstockphotos.com
Image
Thinkstockphotos.com

(FOTO: Thinkstock)

2. Ignoriranje forme

Nepravilna forma tijela i inzistiranje na brzini druga je najčešća greška u teretani. 

Upravo se čita

Image
INTERVJU ZA RTL.HR

Hana Sokač iz 'Života na vagi' o nevjerojatnoj transformaciji: 'Promijenila sam baš sve, kroz tijelo gradim zdravlje'

"Ljudi koriste previše težine, a ne mogu uspješno završiti niti jedan set", zaključila je manekenka Kathleen Tesori. 

Loša forma aktivira mišiće na krivi način i činite više štete nego koristi. Radije pitajte stručnu osobu za savjet. Uvijek je bolje imati dobru formu i lakše utege nego pretjerati i krivo izvoditi pokrete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

3. Ponavljanje istih vježbi

Stručnjaci tvrde da nerijetko vide kako ljudi stalno ponavljaju iste vježbe i odlučuju se za isti tip treninga. Ovo može potrajati mjesecima, a tako samo učite i privikavate svoje tijelo na pokrete umjesto da mu pomičete granice svakim treningom. Nemojte očekivati velike promjene - možda trošite kalorije, ali tijelu je sve lakše obaviti te vježbe i ne radi dovoljno jako.

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što možete napraviti

Postoji li prirodni lijek za ciste na dojkama?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba