Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
nekoliko trikova

Fitness trenerica savjetuje kako se riješiti sala oko struka jednom zauvijek

S godinama sve je teže dovesti tijelo u formu, što zbog hormonalnih promjena, usporenog metabolizma, ali i uvjerenja da je to nemoguće

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 10.5.2019. u 15:37
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

No, fitness trenerica iz Los Angelesa, Sarah Kusch tvrdi da je i nakon 40. moguće izgledati sjajno.

"Glavno razlog zašto se žene bore s kilogramimanakon 40. je taj što ne prade vježeb snage i ne usude se jesti pravu hranu", kaže Kusch. "Jesti čisto i dizati utege - najbrži je i najbolji način za preoblikovanje tijela", dodaje i otkriva plan koji je pripremila za početnice, a sastoji se od dva koraka. 

1. Pokrenite se

"Ključ za postizanje cilja je konstanta. Trebate jednostavni plan kojeg ćete se pridržavati. Ne prezahtjevan. Pojačavat ćete treninge kako vam bude rasla snaga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Za početak samo lagano, ali svakodnevno", kaže trenerica i predlaže 20-minutni trening u kojem bi se trebalo kombinirati vježbe snage, eksplozivnosti i istezanja.

"U samo nekoliko minuta dnevno laganog istezanja, otpustit ćete napetost iz tijela, ubrzati oporavak nakon vježbanja i povećati fleksibilnost", otkriva Kusch.

Upravo se čita

Image
NOVA DRAMA

Što vas očekuje u seriji 'Miriše na ljubav'? Donosimo sadržaj svih ovotjednih epizoda!

Image
Foto: Thinkstock
Image
Thinkstock

(FOTO: Thinkstock)

2. Jedite zdravo

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Od izuzetne je važnosti jesti što kvalitetnije i raznovrsnije, ne samo zbog toga što ćete tijelo dovesti u formu, nego i zbog toga što će biti zdravo i u hormonalnom balansu, što je za žene vrlo bitno.

Jednostavno je: izbjegavajte procesuirane namirnice, konzervanse i šećere i jedite sezonsko, po mogućnosti organsko. Neka vam prehrana obiluje voćem, povrćem i cjelovitim žitaricama.

"Kada jedete na ovaj način automatski svoj tanjur punite hranom koja vas opskrbljuje energijom, gradi mišiće i bori se protiv upal au organizmu", naglašava Kusch. 

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što može biti

Primijetili ste krv u stolici? Ovo je 11 mogućih uzroka rektalnog krvarenja

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba