Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Pet vježbi

Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Trening ruku i ramena

Sve što vam treba za čvrste ruke, puna prsa i savršena ramena

Život i stil/ 30.8.2019. u 10:32
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

1) Biceps pregib na suspenzijskoj traci

Nalazite se licem okrenuti prema sidrištu suspenzijske trake. Aktivnom muskulaturom trupa zadržavate stabilan položaj tijela. Iz tog položaja izvodite biceps pregib na dva načina: kod prvog laktovi idu usko uz tijelo i šake završavaju pored ušiju. Kod drugog laktove širite prema van, dok šake završavaju na prsima. Vježbu izvodite 20 ponavaljanja (po 10 za svaki način).

>> Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Vježbe za trup bez rekvizita

2) Triceps opružanje s utegom

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Nalazite se u pretklonu jednom rukom oslanjajući se na stabilan oslonac. U drugoj ruci držite uteg. Lakat te ruke nalazi se u visini ramena. Iz tog položaja opružate lakat i aktivirate stražnju stranu nadlaktice. Vježbu izvodite po 10 ponavljanja svaku ruku.

3) Odručenje s utezima

Upravo se čita

Nalazite se u paralelnom stavu uspravnog trupa. Utezi se nalaze u rukama, blago pogrčenih laktova, nathvatom. Iz tog položaja podižete šake do visine ušiju, zadržavajući laktove iznad ramena. Vježbu izvodite 15 ponavljanja.

>> Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Visoko intenzivni intervalni trening

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

4) Biceps pregib sa šipkom

Nalazite se u uspravnom paralelnom stavu. Šipku držite pothvatom u širini ramena. Laktovi se nalaze fiksno uz tijelo. Iz tog položaja pregibanjem laktova aktivirate prednju stranu nadlaktica. Vježbu izvodite 10 ponavljanja.

5) Rameni potisak s rotacijom

Vježbu izvodite iz sjedećeg položaja na klupici. Naslon klupice u uspravnom je položaju. U početnom položaju bućice držite na prsima, dlanovima okrenutim prema tijelu. Nakon toga širite laktove, izvodite potisak, vraćate prema dolje i nakon toga vraćate u početni položaj. Vježbu izvodite 10 ponavljanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

>> Ivan Brkljačić otkrio kako pravilno vježbati: Trening za stražnjicu

Život i stil/ 30.8.2019. u 10:32
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba