Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
trener odgovara

Je li 30 minutno hodanje dovoljno za mršavljenje?

Već nam je svima poznato koliko je sjedilački način života štetan za zdravlje, što znači da je svaki dodatni korak koji u danu napravimo pozitivan pomak

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 3.6.2019. u 11:11
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Dobro bi bilo hodati najmanje sat vremena svakodnevno, no može li se išta postići s polusatnom šetnjom?  

"Naravno da možemo postići rezultate ako hodamo 30 minuta svaki dan", kaže Tom Holland, trener i maratonac. "Polusatnim hodanjem sagorjeva se 150-200 kalorija, naravno ovisno o brzini kojom hodamo i ovisno o tome koliko kilograma imamo", dodaje. 

Želimo li izvući više rezultata od polusanog hodanja, u njega treba ubaciti neke elemente poput brda, intervala, promjene rute i trčanja. 

  • Brda 

"Dodate li u hodanje uspon na brda povećat ćete intenzitet i sagorjeti više kalorija. Ako ne možete iz prve  doći do vrha, idite postupno, dan po dan. S vremenom ćete ojačat", kaže Tom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
  • Intervali

Nekoliko brzih koraka napravit će veliku razliku. Personalni trenerica Jackie Wick savjetuje izmjenjivati jednominutno brzo hodanje sa 30-40 sekundi sporog i tago pola sata. 

Image

fitness jogging trcanje

Foto: Pixabay
Image

fitness jogging trcanje

Pixabay

(FOTO: Pixabay)

Upravo se čita

Image
OD PONEDJELJKA DO PETKA U 20.15 SATI

Vrijeme je za delicije iz Karlovačke županije! Uslast!

  • Promjena rute

Osim što vam neće biti dosadno, promjena rute drži tijelo i mozak aktivnima i već time čini da trošimo više kalorija. 

  • Potrčite

Ubacivanje kratkih intervala trčanja u šetnju uvelike povećava učinkovitost šetnje. Veliku razliku radi minuta trčanja tu i tamo unutar tih pola sata ili čak preriodi od samo pet do deset sekundi trčanja. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Prema Tomu Hollandu ključ je u varijacijama jer na taj način osiguravamo napredak. Ako stalno hodamo istim tempom i istom rutom, nakon nekog vremena tijelo se navikne.

"Tijelo je vrlo pametan mehanizam koji odgovara na vanjske poticaje i neprestano traži izazove. Ako ništa ne mijenjate, ne možete niti očekivati promjenu", kaže Tom i ponavlja kako u trening, u ovom slučaju polustano hodanje treba ubaciti intervale, pojačati intenzite, ubaciti brda i stube. 

"Kod polusatnog hodanja sjajno je to što možete biti redoviti. Čak i ako nemate vremena da hodate 30 minuta, razlomite ih na dvaput po 15. Svaki korak se računa. Prekratko je samo hodanje kojeg nema. Šetajte s prijateljima, psom, ako imate bebu stavite ju u kolica i izađite s njom. 30 minuta, sedam puta tjedno nije malo", zaključje Tom. 

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Neugodna pojava

Dlake oko bradavica kod žena: koji su mogući uzroci i kako ih se riješiti?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba