Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Krenite odmah

Jednom vježbom do utegnutog struka i savršenih trbušnjaka

Jedna vježba pokreće cijelo abdominalno područje i pomaže vam u izgradnji mišića iz snova

Image
Foto: Pexels
Život i stil/ 28.1.2019. u 15:58
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Tražite vježbu koja će utjecati na cijeli trup? Upravo su to ruski okretaji odnosno 'russian twists.'

"Ova vježba pokreće sve mišiće u abdominalnom području zato je to najbolji pokret za dane kada nemate mnogo vremena", objašnjava osobni trener Peter Donohoe za Woman's Health.

Osim toga, stabilizira kralježnicu te potiče mišiće koji su odgovorni za držanje. Ako je vježba previše intenzivna, lako ju je modificirati. Jednostavno spustite noge.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Okretaji se vrlo lako izvode. Potrebno je sjesti na pod i noge izravnati ili pustiti malo savijene u koljenima.Nagnite se tako da torzo i podignute noge formiraju slovo 'V'. U tom položaju zadržite ravnotežu, a zatim okrećite gornji dio tijela s jedne na drugu stranu bez da pomaknete noge. 

Za učinkovito vježbanje trbušnih mišića uklopite ovaj pokret u svoje treninge. Pokušajte odraditi dvije ili tri serije s 10 do 12 ponavljanja.

Upravo se čita

Image
INTERVJU ZA RTL.HR

Hana Sokač iz 'Života na vagi' o nevjerojatnoj transformaciji: 'Promijenila sam baš sve, kroz tijelo gradim zdravlje'

Vježba idealno funkcionira bez utega, ali možete je učiniti težom s bućicama.

Pročitajte još:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!​​

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Što možete napraviti

Postoji li prirodni lijek za ciste na dojkama?

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba