okusom i cijenom / Kako nas 'vara' organska hrana

Image

Reklamiranje i inzistiranje na organskoj hrani kao zdravijoj i boljoj opciji doseglo je svoj vrhunac.

3.4.2013.
17:14
VOYO logo

Znanstvenici Cornell sveučilišta u Americi proveli su zanimljivo istraživanje. Provjerili su koliko ljudi obraćaju pozornost etiketama na hrani, te kakav okus ima ta hrana i koliko bi za nju platili.

U istraživanju su koristili jogurt, kekse i čips. Isti su proizvod stavili u dvije vrećice i na jednu napisali 'organsko', a na drugo ne. Tada su ljude koji su se našli u supermarketu pitali koji im je proizvod ukusniji i koliko bi za njega platili.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iako se radilo o identičnom proizvodu, mnogi su osjetili razliku u okusu tvrdeći da je organski čips manje masan ili da je organski jogurt ukusniji. Uz to, kupci su bili spremni za taj 'organski' proizvod izdvojiti čak 23% više novca.

Isto je istraživanje pokazalo da oni kupci koji redovito kupuju organsku hranu i čitaju etikete na hrani nisu povjerovali marketinškom triku, te su prepoznali da se radi o istrom proizvodu, prenosi Daily Mail.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 15
Hell's kitchen
Brak na prvu
Azbuka našeg života
Cijena strasti
default_cta
Tajne vinove loze
Ljubavna zamka
Smrt u raju
Pevačica
Obiteljske tajne
default_cta
Brak na prvu Australija
Sumrak saga: Mladi mjesec
Playmobil
Volio bih da sam ovdje
Gajin svet
default_cta
VOYO logo