Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
zanimljivi savjeti

Kako se brinuti za sebe kad se osjećate loše i sve ide nizbrdo?

Briga o sebi ne bi trebala biti nešto što činite s vremena na vrijeme kada ste iscrpljeni. Stvorite navike i brinite se za sebe

Image
Foto: Pixabay
Život i stil/ 12.9.2020. u 17:00
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Svi smo bili tamo: loš dan na poslu, djeca neće prestati vrištati i nema ništa u hladnjaku za večeru. Osjećate se loše i nikad ne znate kada će se to dogoditi. U cijeloj toj priči zaboravljate voditi računa o sebi.

Briga o sebi ne bi trebala biti nešto što činite s vremena na vrijeme kada ste iscrpljeni. Trebate stvoriti svakodnevnu praksu i brinuti se za sebe. To će vas spriječiti da potpuno ne "izgorite". Kada naučite vodite brigu o sebi, osjećat ćete se bolje prema sebi, objasnila je obiteljska i bračna terapeutkinja Lianne Avila za Your Tango. 

Ponudila je jednostavne savjete kako se brinuti za sebe: 

1. Spavajte dovoljno - Zaista vam je potreban ugodan noćni odmor. To će omogućiti vašem tijelu i umu da oživite od iscrpljenosti koju osjećate.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

2. Razgovarajte - Nazovite prijatelja ili člana obitelji i razgovarajte o tome kako se osjećate. Poslušajte što će vam oni reći.

3. Uzmite slobodan dan - Nazovite na posao i javite da ste slobodni. Držite se dalje od elektroničkih naprava kako ne biste ipak nešto radili.

Upravo se čita

Image
INTERVJU ZA RTL.HR

Hana Sokač iz 'Života na vagi' o nevjerojatnoj transformaciji: 'Promijenila sam baš sve, kroz tijelo gradim zdravlje'

4. Prestanite govoriti "da" kada mislite "ne" -To će vam pomoći u brizi za sebe. Recite "ne" dodatnim obvezama i poslovima.

5. Ponovno pročitajte svoju omiljenu knjigu iz djetinjstva - Provedite vrijeme podsjećajući se na dobra vremena iz djetinjstva. Lako se sjećati negativnog, pa se počnite sjećati pozitivnog.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
Image
Foto: www.pixabay.com
Image
www.pixabay.com

(Foto: Pixabay.com)

6. Posjetite muzej - Postoje prekrasne umjetnine. Provedite dan u muzeju i ostavite telefon kod kuće.

7. Potražite pomoć - Kad ste pod stresom zbog posla koji trebate obaviti, zatražite pomoć od vašeg šefa, supružnika, suradnika, svećenika ili prijatelja. Niste slabi ako tražite pomoć.

8. Dišite sporo - Zaustavite se i udahnite duboko nekoliko puta. Udišite lagano dok ne nabrojite do četiri, a izdahnite dok ne nabrojite do šest. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

9. Prošetajte - Vjerojatno sjedite veći dio i vjerojatno pod umjetnom svjetlošću. Izađite na sunce, vrlo je važno dobiti vitamin D.

10. Ostanite hidratizirani - Kada ste zadnji put popili čašu vode? Voda je dobra za vaše tijelo i um.

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Image
Kad se zabrinuti...

Krvarenje i sukrvica u trudnoći: na što obratiti pažnju i koji su mogući uzroci

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba