Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču
magične brojke

Koliko zapravo trebamo vježbati kako bismo skinuli kilograme?

Često ćete čuti da je formula vrlo jednostavna - potroši više kalorija, no što ih uneseš hranom. Ipak, nije baš tako crno-bijelo

Image
Foto: Thinkstock
Život i stil/ 30.1.2018. u 12:37
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Magična brojke su: 30 do 45 minuta intenzivnog vježbanja, dva do tri puta tjedno. Naime, istraživanje je pokazalo da intezivno vježbanje smanjuje lučenje hormona grelina - hormona gladi, a efekt ostaje i nakon treninga - tijelo topi kalorije,a nema potrebu unositi nove jer ne osjeća glad. 

To znači da poslije 30 do 45 minuta, primjerice trčanja, nećete biti gladni, a isto tako ćete se osjećati još neko vrijeme nakon vježbanja. S druge strane, trenizni duljeg intenziteta učinit će da budete gladni kao vuk. Stoga je za vaše mršavljenje bolje trčati pola sata do 45 minuta, nego hodati 60 minuta i dulje.

"Zbog intenzivnog vježbanja mozak šalje tijelu naredbu da krv potrebna u mišićima te ju šalje dalje od želuca, što može biti čimbenik u suzbijanju apetita", objašnjava David Stensel, stručnjak za vježbanje sa Sveučilišta  Loughbourgh u Leicestershireu.

Drugi način vježbanja koji se preporučuje su intervali - 30 sekundi intenzivnog vježbanja u kojem idete do granica izdržljivosti, a potom minuta odmora, savjetuje Stensel.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Pročitajte još:

Čitaj, prati i komentiraj naše priče i na našoj Facebook stranici Život i stil!

Upravo se čita

Život i stil/ 30.1.2018. u 12:37
Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba

Pročitajte još

Imaš priču? Javi nam se!Pošalji priču

Više s weba